پراید در آستانه سقوط قیمت تازه

تور لحظه آخری-کاماپرس

فعالان بازار خودرو پیش بینی می کنند قیمت پراید صفر در آستانه سقوط جدیدی قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، بعد از فرو ریختن سد مقاومتی قیمت پراید و همگام شدن با روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، حالا فعالان بازار خودرو پیش بینی می کنند قیمت پراید صفر بیشتر از بقیه خودروهای پرطرفدار در مرز سقوط قرار دارد.

کارشناسان معتقدند کاهش قیمت دلار از یک طرف و نبود تقاضای موثر برای خودرو صفر کیلومتر از سوی دیگر باعث شده، صاحبان این خودروها دیگر هیچ امیدی به افزایش قیمتها نداشته باشند و روز به روز با کاهش بیشتر قیمتها مواجه شوند. رصد بازار نشان می دهد، این چشم انداز کاهشی درباره قیمت پراید جدی تر است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

خودروی صفری که دیگر صفر نیست

راز آسمان پایتخت

تولید پراید متوقف شده است و حالا خودرویی از رده خارج است. به این ترتیب درسال آینده دیگر از پراید مدل 1400 خبری نخواهد بود. همچنین موجودی پراید صفر کیلومتری که اکنون در دست مردم و در بازار است نیز تا کمتر از سه ماه دیگر به مدل یک سال پایین تر تبدیل می شود.

به این ترتیب دیگر از فروش خودرو مدل سال برای دارندگان پراید خبری نیست و آنها حتی مدل های صفر کیلومتر را هم باید با قیمت پایین تر بفروشند.

به گزارش خودروتک، ‌همه این موارد باعث می شود که در یکی دو ماه پیش رو آگهی های فروش پراید صفر کیلومتر در بازار بیشتر از همیشه شود. اتفاقی که از اواخر هفته گذشته سیگنال های اولیه آن در پلتفرم های درج آگهی فروش خودرو دیده می شود و فایل های عرضه پراید زیادتر شده است.

این افزایش عرضه در کنار رکودی که فعلا بر بازار خودرو حاکم است می تواند باعث کاهش بیشتر قیمت پراید صفر شود. یعنی به گفته فعالان بازار خودرو، قیمت پراید صفر همگام با کاهش قیمت خودروهای کار کرده در یک روند کاهشی حرکت می کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز