پراید ۱۳۱ چقدر ارزان شد؟

لست سکند

کاهش قیمت پراید همچنان ادامه دارد، تا جایی که پراید ۱۳۱ فقط یک میلیون دیگر تا ۱۰۰ میلیونی شدن فاصله دارد.

به گزارش کاماپرس، فعالان بازار معتقدند نبود مشتری مهمترین دلیل کاهش قیمت خودرو در چند هفته گذشته است. یعنی از یک طرف ریزش قیمت خودرو و از طرف دیگر رشد تولید خودرو سازان باعث شده فعلا خریداران دست بکشند تا شاید با کاهش بیشتر قیمت خودرو در بازار روبرو شوند. فعلا قیمت خودروهای پرطرفدار مثل پراید با کاهش روبروست.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

پراید ۱۳۱ و ۱۱۱ در بازار چند؟

براساس ارزیابی بازار خودرو پراید 131 که مدت ها است با وجود آنکه تولید آن متوقف شده و همچنان عنوان خودرو ارزان را برای خود حفظ کرده است، امروز با افت یک میلیونی با قیمت 101 میلیون تومانی در بازار قیمت خودرو، تا به این طریق به مرز 100 میلیون تومانی شدن نزدیک شود. این خودرو با توجه به قیمت پایین خود نسبت به سایر محصولات موجود در بازار توانسته طرفداران خاص خود را داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

اما قیمت مدل هاچ‌بک پراید یا همان پراید 111 نیز نسبت به روز گذشته 4 میلیون تومان ارزان تر شد و با قیمت 120 میلیون تومان در بازار معامله شد. تولید این خودرو نیز مثل پراید 131 متوقف شده اما این خودرو با توجه به قیمت و اسپرت بودن آن همچنان متقاضیان بسیاری دارد، این موضوع باعث شده تا این خودرو در بازار در رده خودروهای پرطرفدار قرار گیرد.

تیبا ۲ و ساینا در بازار چند؟

به گزارش اقتصاد نیوز، تیبا2 معمولی دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک قرار دارد طرفداران خاص خود را دارد، امروز با قیمت 119 میلیون تومان معامله شد.

تیبا صندوقدار نیز با توجه به قیمتی که در بازار عرضه می شود توانسته نظر متقاضیان را به خود جلب کند براساس ارزیابی بازار امروز با محدوده قیمتی 112 میلیون‌تومان در بازار قیمت خورد.
ساینا هم مثل سایر محصولات سایپا بدون تغییر ماند و در بازار با قیمت 125 در بازار معامله شد .

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز