پراید ۱۱۱ و پراید ۱۴۱ کارکرده در بازار چند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

با کاهش قیمت پراید صفر در بازار خودرو، حالا قیمت پراید کارکرده هم با ریزش قیمت روبروست، تا جایی که قیمت پراید ۱۴۱ مدل ۹۰ به ۴۷ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، قیمت پراید در تابستان و اوایل پاییز به اوج خود رسیده بود. پراید به دلیل قیمت پایینی که داشت همیشه خودروی محبوب قشر متوسط بود،‌اما از ۱۰۰ میلیون تومان عبور کرد و خودروی مردمی و ارزان در ماههای آخر تابستان به خودرویی لوکس تبدیل شد.

قیمت پراید همگام با دلار بالا می رفت و قله های جدیدی می نوردید و کسی حتی تور نمی کرد، دوباره به کف قیمت برگردد. اما کاهش قیمت دلار بالاخره توانست سد مقاومتی پراید را بشکند و باعث ریزش قیمت در این خودروی پرطرفدار شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

حالا به موازات کاهش قیمت خودرو صفر کیلومتر در بازار، قیمت خودرو کارکرده نیز پایین آمده است. به گونه ای که اکنون پراید 141 مدل 90 را می توان با قیمت 47 میلیون تومان نیز خرید.

راز آسمان پایتخت

در حالی که قیمت پراید 111 صفر کیلومتر در حال حاضر 120 میلیون تومان است قیمت پراید 111 مدل 98 با کارکرد متوسط اکنون به 104 میلیون رسیده است. این قیمت نسبت به اوج قیمت ها در آبان ماه بیش از 30 میلیون تومان کاهش یافته است. قیمت پراید نسیم مدل 86 که همان بازه زمانی تا 70 میلیون نیز عنوان می شد اکنون به 55 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خودروتک، قیمت پراید 131 مدل 96 نیز با کارکرد معمول در حدود 80 تا 81 میلیون تومان اعلام قیمت می شود. قیمت پراید نسیم ۱۳۱ مدل ۹۵ نیز با قیمت ۷۸ میلیون تومان معامله می شود. پراید نسیم مدل ۸۸ هم با قیمت ۶۲ میلیون تومان به فروش می رسد. جدول قیمتهای پراید کارکرده نشان می دهد ، قیمت پراید نسیم مدل ۸۵ هم حدود ۵۴ میلیون تومان شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پراید ۱۱۱ و پراید ۱۴۱ کارکرده در بازار چند؟

  1. نسل سوخته گفته:

    بله از نظر مافیایی انحصارگرا و رانتخوارها، بهترنی کار- به بهانه حمایت از تولید داخل- ممونعیت رود انواع کالا است تا محترکان وگرافروشان با سرکیسه کردن اقشار طبقه متوسط و فوردست، به ثروتهای سریع قارونی برسند و ارزش پول میلی صدها درصد در رعض یکی-دوس ال کاهش دهند! و حالا یک کارگر آرزوی خرید خودرو بریا صد سال هم نداشته باشد! در حالیکه خودروی یک کالای مصرفی است!
    کامیون و وانت میتواند کالای واسطه ای باایجاد ارزش افرزوده باشد و تمام انواع خودرو از سواری تا کامیونی با کارکرد زیر ده سال مفید است با قیمت ارزان وارد شود و موجب رقابتی شدن و شکستن انحصار و رانتخورای شود.
    بخصوص بخاطر کرونا تقاضای جهانی خرید (بر خلاف ایران!) کاهش یاقته، و در کشورهای پیشرفته میلیون ها خودرو نو دست دوم کم کارکرده سواری تا باری روی دست فروشندگان مانده و میتوان با قیمت ارزان وارد کرد و از این فرصت تاریخی برای بازسازی و افزایش توان ناوگان خودرویی کشور استفاده کرد. البته تجربه نشان داده مافیا که دشمن داخلی مردم ایران هست هر بار چنین فرصتها سوزانده و اجازه نداده مردم ایران طمع راحتی و رفاه و ارزانی بچشند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز