پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پراید ۱۱۱ در بازار چند؟

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پراید ۱۱۱ دو خودروی پرطرفدار بازار همچنان در روند کاهشی است.

به گزارش کاماپرس، بعد از ثابت ماندن نرخ دلار، کاهش قیمت خودروهای پر طرفدار بازار هم آرام و پیوسته ادامه دارد. به گفته فعالان بازار خودرو در چند روز گذشته قیمت خودرو هر روز با کاهش مواجه بوده است. البته ریزش قیمت خودرو شدید و هیجانی نیست و به صورت آهسته و پیوسته ادامه دارد. با این اوصاف و با رسیدن قیمت بیشتر خودروها به محدوده کف قیمت اوایل آذر ماه باعث شده تا فروشندگان در اعلام قیمت سختگیرانه تر عمل کنند، اما با این حال مسیر کلی بازار خودرو کاهشی است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت پراید ۱۱۱ و ۱۳۱ در بازار چند؟

بر اساس آگهی‌های فروشندگان در سایت‌های خودرویی و فضای مجازی در گروه سایپا، هر دستگاه پراید ۱۱۱ به ۱۱۲ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ به ۹۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ به ۹۹ میلیون تومان، وانت پراید به ۱۰۳ میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار به ۱۰۹ میلیون تومان، تیبا۲ به ۱۱۸ میلیون تومان، ساینا به ۱۲۰ میلیون تومان و کوئیک انده‌ای به ۱۲۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آریاک سفر

قیمت پژو پارس و پژو ۲۰۶ در بازار چند؟

در گروه صنعتی ایران‌خودرو، هر دستگاه پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس به ۱۷۰ میلیون تومان، سمند ال‌ایکس به ۱۶۹ میلیون تومان، پژو پارس ال‌ایکس به ۲۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۲ به ۱۷۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۲۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار به ۲۲۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای به ۲۶۴ میلیون تومان و دنا معمولی به ۲۴۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

خانواده دنا نیز از کاهش قیمت بی نصیب نماند. قیمت دنا پلاس توربو امروز با 3 میلیون تومان کاهش به 340 میلیون تومان رسید. قیمت دنا پلاس تیپ یک نیز با 2 میلیون کاهش به 289 میلیون تومان ایستاد و قیمت دنا معمولی تیپ یک هم با کاهش یک میلیونی 250 میلیون تومان شد.
به گزارش تجارت نیوز، در گروه مونتاژی‌ها نیز هر دستگاه پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو به ۸۰۸ میلیون تومان و هر دستگاه جک اس۵ کرمان‌موتور به ۶۲۷ میلیون تومان قیمت خورد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز