پراید 111 و پراید وانت در بازار چند؟

سد مقاومتی قیمت پراید بالاخره شکست و قیمت پراید هم مثل بقیه خودروها وارد روند کاهشی شد.

به گزارش کاماپرس، در بازار خودرو قیمت بیشتر محصولات سایپا و ایران خودرو با ریزش مواجه بود. پراید هم که در یک سد مقاومتی قرار داشت بالاخره وارد این مسیر شد. فعالان بازار معتقدند با توجه به کاهش روزانه قیمت خودرو در بازار تقریبا تمام محصولات سایپا و ایران خودرو ریزش قیمت را تجربه کردند. رصد بازار نشان می دهد قیمت محصولات سایپا بین ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان کمتر شده است. قیمت محصولات ایران خودرو هم بین یک میلیون تا ۱۰ میلیون تومان کاهش داشته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

گفته می شود دلیل این کاهش قیمت ورود تعداد فراوان خودروی صفر تحویلی از سوی دو شکرت سایپا و ایران خودرو است که به مشتریان ثبت نامی می دادند به طوری که اکنون و برخلاف ماه های گذشته تعداد خودروهای صفر موجود در بازار یا آگهی شده از تعداد خریداران و مشتریان این بازار پیشی گرفته است.
به گزارش خبر آنلاین، به گفته مسوولان اتحادیه نمایشگاه داران در هفته گذشته حداقل ۵ تا ۱۰ میلیون تومان از قیمت خودرو در بازار کاسته شده و به نظر می رسد اگر قیمت برخی خودروها در بازار مانند دناپلاس، هایما، رانا، کوییک، شاهین، ساینا، پژو ۲۰۷ پانوراما،‌چانگان و … آزادسازی شود، در بازار آزاد نیز نرخ این خودروها کاهش خواهد یافت.

پراید ۱۱۱ و پراید ۱۵۱ در بازار چند؟

آریاک سفر

قیمت انواع پراید موجود در بازار حدود دو میلیون کاهش داشته است. قیمت پراید ۱۱۱ بعد از دو میلیون تومان کاهش حالا ۱۱۸ میلیون تومان است.
پراید ۱۳۱se هم با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

پراید ۱۳۲se هم با قیمت ۱۰۲ میلیون تومان معامله می شود. پراید ۱۵۱se هم با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان در بازار خودرو به فروش می رسد. پراید ۱۵۱ پلاس هم با ۱۱۷ میلیون تومان فروخته می شود.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز