سقوط 30 درصدی قیمت خودرو در روزهای آینده/ حباب پراید تخلیه می‌شود

با عرضه خودرو از سوی خودروسازان درهفته پیش رو، قیمت خودروهای داخلی 30 درصد ارازن خواهد شد، همچنان انتظار می رود با تخلیه حباب قیمتی پراید و پژو 206 قیمت این خودروها نیز کاهش یابد.

به گزارش کاماپرس، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودر می گوید با پایان یافتن مهلت قانونی شرکت های خودروسازی برای تحویل خودروهای موجود در پارگینگ کارخانه، در هفته پیش رو 32 هزار خودرو وارد بازار خواهد شد و از این رو قیمت خودرو در حدود 30 درصد کاهش قیمت خواهد داشت.

از سوی دیگر به گفته برخی کارشناسان حوزه خودرو در هفته گذشته بازار خودرو با رکود مواجه بود و قیمت پراید با افزایش قیمت روبه رو یود، البته افزایش قیمتی که پژو 206 در دوتیپ 2 و 5 هم آن را تجربه کرد اما بیشتر روی کاغذ بود و عملا خرید و فروشی با این قیمت ها انجام نگرفت.

حالا با توجه به پایان زمان مهلت تعیین شده از سوی سازمان بازرسی برای شرکت ایران خودرو به منظور تحویل خودروهای موجود در پارکینگ کارخانه به مشتریان، در این هفته 32 هزار خودرو وارد بازار می شود که موجب تخلیه حباب خودرو و کاهش قیمت پراید  پژو 206 تیپ های 2 و 5 خواهد شد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو نیز به مردم نوید می‌دهد و می‌گوید: منتظر کاهش دوباره قیمت خودرو باشید.

راز آسمان پایتخت

سعید موتمنی معتقد است: بعد از بازگشایی نمایشگاه‌ خودرو قیمت خودروهای داخلی و خارجی ۳۰ درصد ارزان شد، چرا که تقاضای کاذب برای خرید خودرو از بین رفته است.

یکی از فعالان بازار خودرو در گفت و گو با کاماپرس افزایش قیمت پراید طی هفته گذشته را حبابی دانست و افزود: حباب قیمت پراید این هفته تخلیه می شود. حسین حسن پور با بیان این که پراید بالای 100 میلیون خریدار ندارد و قیمت این خودرو کشش 90 میلیون را نیز ندارد، گفت: این هفته قیمت پراید کاهش خواهد داشت و حبابی را که هفته گذشته در خود جمع کرد، تخلیه می کند.

مردم برای مصرف واقعی وارد بازار خودرو می‌شوند

هفته گذشته نعمت الله کاشانی نسب، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود: « فعلا مردم از خرید خودرو می‌ترسند چرا که با افت قیمت دلار قیمت خودروها هم در حال ارزان شدن است.»

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو درباره روند قیمت خودرو در ماه‌های آتی به تجارت‌نیوز گفت: مردم برای مصرف واقعی وارد بازار خودرو می‌شوند. فعلا در بازار مشتری برای سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو وجود ندارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سقوط 30 درصدی قیمت خودرو در روزهای آینده/ حباب پراید تخلیه می‌شود

  1. ی گفته:

    اگه عرضه دارین حباب مسکن رو تخلیه کنین بعد بیایین پزشو بدین ملت مسکن میخوان ماشین میخواد گرن بشه به درک مهم مسکنه

  2. پورنشان دار گفته:

    سلام امروزیکشنبه هست وماهمچنان شاهد بالا رفتن قیمت 206 هستیم. چرا درو غ میگین به ملت.درضمن اگردولت راست میگه قیمتهای کذایی مسکن رو کاهش بده وحباب 70درصدی مسکن رو تخلیه کنه مردم وجوانان شدیدا نیازمند مسکن هستن.داشتن ونداشتن خودرو مهم نیست مشکل اساسی مملکت مسکن هستش.که جوان ایران ثروتمند آرزوی ملک 70متری رو دردل ددارداگرچاره میکنیددست روی نیازاصلی بگذارین.خودرو ثابت شده که گران وگرانتر خواهدشدوافت مقطعی خودرو ارزش ندارد تویک ماه 50میلیون میره بالا تو دوماه 30میلیون افت میکنه دوباره 10الی 15میلیون دریک خودروی 15چمیلیونی افزایش دیده میشه.کدام حباب خودرو؟وقتی بااین قیمت ها کارخانه ها میگن ضرر میکنیم چطورممکنه قیمت بیادپایبن؟مسکن رو حل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز