پذیرش رسمی دانشگاه آلمان در ایران

لست سکند

دانشگاه مدیریت کاربردی مانهایم آلمان دانشجویان کارشناسی ارشد را در ایران پذیرش رسمی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ آموزش، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از موسسه علوم‌وفنون تهران، براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان علوم‌وفنون تهران با دانشگاه مطالعات مدیریت مانهایم آلمان منعقد شده، مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار با سه گرایش در ایران برگزار خواهد شد که دانشجویان در انتها مدرک رسمی کشور آلمان را دریافت می‌کنند.

شرایط پذیرش رسمی دانشگاه آلمان در ایران

از شرایط پذیرش در این دوره می‌توان به دارا بودن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد معتبرهر رشته‌ای همچنین دارا بودن مدرک ام ‌بی‌ ای علو‌م‌وفنون تهران اشاره کرد. گفتنی است که شرایط دیگر شرکت در این دوره و پذیرش دانشجو، قبولی در مصاحبه است. متقاضیان شرکت در این دوره که مقطع لیسانس یا فوق لیسانس آن‌ها رشته‌های غیرمدیریتی بوده لازم است که حداقل 3 سال سابقه کارداشته باشند.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که دانشجویان متقاضی تحصیل درکارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار می‌توانند در سه گرایش مدیریت فروش بین‌الملل، مدیریت منابع انسانی همچنین مدیریت فناوری اطلاعات تحصیل کنند.

این دوره به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد و علاقمندان شرکت در این دوره نیازی به آشنایی با زبان آلمانی یا ارائه مدرک آیلتس و تافل ندارند.

مزایا و مدت زمان تحصیل در دانشگاه مدیریت کاربردی مانهایم آلمان

به گفته موسسه علوم‌وفنون تهران از مزایای تحصیل در این دانشگاه از لحاظ کار می‌توان به آموزش مدیریت به شیوه عمل‌گرا و مهارتی، آشنایی با شبکه سازمان‌های همکار، آزادی در انتخاب زمینه حرفه‌ای اشتغال، آشنایی با بایدها و نبایدهای بازار کار مدیریت آلمان، برقراری ارتباطات مهم در دنیای تجارت آلمان و… اشاره کرد.

مدت زمان این دوره دانشگاه آلمان 4 ماه اعلام شده و به گفته موسسه علوم‌وفنون تهران زمان مناسبی است برای افرادی که زمان کافی برای گذراندن مقطع ارشد را ندارند و می‌توانند مدرک کارشناسی ارشد خود را طی مدت زمانی کوتاهی دریافت کنند.

علاقمندان و متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند به سایت موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه علوم و فنون تهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز