پاییز استانبول را از دست ندهید!

آب و هوای مناسب، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع، مراکز خرید و طبیعت زیبای استانبول باعث شده که این شهر هیچ وقت خالی از گردشگر نباشد. البته این موضوع در مورد پاییز کمی فرق می‌کند. پاییز استانبول به طرز خیره کننده‌ای زیبا است؛ به طوری که تورهای استانبول سه شب و چهار روزه نمی‌تواند دوستداران این شهر را راضی کند. یکی از گزینه‌های مناسب برای سفر به این شهر در پاییز، تور استانبول 7 شب و 8 روز است که به گردشگران اجازه می‌دهد بدون دغدغه و با خیال راحت از این شهر زیبا دیدن کنند.

کاماپرس در این گزارش به آب و هوای استانبول و دیدنی‌های متنوع آن در فصل پاییز پرداخته است.

تور استانبول- کاماپرس

بهترین زمان سفر به استانبول با توجه به شرایط آب و هوا

وسعت زیاد استانبول سبب شده که آب و هوا در مناطق مختلف آن متغیر باشد. اگر به هوای معتدل و خنک علاقه دارید، بهتر است که در فصل بهار به این شهر سفر کنید. شب‌های خنک و آسمان مه‌گرفته روز می‌تواند سفر خوبی را برای‌ گردشگران رقم بزند، اما اگر با هوای گرم سازگار هستید و هوای گرم و خشک تابستان استانبول شما را اذیت نمی‌کند، تابستان بهترین زمان برای سفر با تور استانبول است.

پاییز استانبول نیز آنقدر رویایی است که به سختی می‌توان از آن دل کند؛ با این حال، زمستان این شهر فقط برای طرفداران واقعی سرما خوشایند است. با تمام این اوصاف، جشن کریسمس و حراج‌های جذاب زمستانی، اجازه نمی‌دهد که استانبول در زمستان هم خالی از توریست باشد.

راز آسمان پایتخت

پاییز استانبول، تجربه‌ای تکرار نشدنی

هوای ابری و باران‌ فصل پاییز در کنار طبیعت زیبای استانبول باعث شده که سفر به این شهر در پاییز هیجان‌انگیز باشد. اگر از هوای گرم خسته شده‌اید و می‌خواهید آسمانی که زیر آن راه می‌روید، اثری از آفتاب نداشته باشد، می‌توانید تور استانبول 7 شب و 8 روز را انتخاب کنید. این تور رویایی، روحیه شما را عوض می‌کند و برای فصل سرما در ایران آماده خواهد کرد. طبق گزارش‌های هواشناسی، پاییز امسال ایران سرشار از باران خواهد بود.

تور استانبول-کاماپرس

مکان‌های دیدنی استانبول

یکی از ویژگی‌هایی که استانبول را به یک جاذبه توریستی تمام عیار تبدیل کرده، تقسیم شدن این شهر به دو نیمه آسیایی و اروپایی است. تنگه بسفر، مرز جداکننده این دو بخش بوده و گردش در آب‌های آن، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول است.

از دیگر مکان‌های دیدنی این شهر می­توان به مساجد بنا شده در زمان حکومت عثمانی از جمله ایا صوفیه، سلطان احمد و رستم پاشا اشاره کرد.

در استانبول بناهای تاریخی زیادی مثل کاخ‌های توپکاپی، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا، دولما باغچا و میدان هیپوردرم وجود دارد که قدمت تاریخی این شهر را به خوبی نشان می‌دهند و گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشانند.

استانبول برای دوستداران موزه‌ها هم شهر جذابی برای گشت و گذار است. موزه هنر مدرن، موزه پرا و موزه باستان شناسی، میزبان علاقه‌مندان زیادی است.

بازار قدیم استانبول و بازارچه ادویه‌جات آن از دیگر جاذبه‌های گردشگری استانبول است. میدان تکسیم و خیابان استقلال هم از جمله مکان‌هایی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

تور استانبول- کاماپرس

مراکز خرید؛ یکی از جاذبه‌های توریستی استانبول

یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول، خرید پوشاک باکیفیت است. استانبول، نمایندگی‌های معتبر تمام برندهای مشهور دنیا را در خود جای داده و علاوه بر آن، پوشاک تولید شده در ترکیه هم کیفیت بالایی دارد که آنها را محبوب کرده است.

مرکز خرید پالادیوم، جواهیر، برج ترامپ، بروم، کانیون و زورلو و استانبول مال از بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید استانبول هستند، اما اگر قصد خرید از حراجی‌ها و پوشاک با قیمت‌های مناسب دارید، می‌توانید به مراکز خرید اوت لت استانبول بروید. صنعت پوشاک ترکیه همیشه چیز جدیدی برای جلب توجه گردشگران دارد.

تور استانبول- کاماپرس

خدمات تور استانبول  7 شب و 8 روز

برای یک تجربه عالی از سفر به استانبول می‌توانید از خدمات تور استانبول 7 شب و 8 روز بهره­ مند شوید. استانبول به قدری دیدنی‌های تاریخی و جذابیت‌های فرهنگی و بصری دارد که هیچ کدام از این روزها برای‌ شما کسل کننده نخواهد بود.

تور استانبول- کاماپرس

تور استانبول با مجموعه راز آسمان پایتخت

در این تور که توسط مجموعه راز آسمان پایتخت برنامه‌ریزی شده، خدماتی نظیر بلیط رفت و برگشت (پرواز رفت با هواپیمای آسمان و پرواز برگشت با قشم ایر)، صبحانه و حمل و نقل از فرودگاه به هتل ارائه می‌شود. همچنین شما با لیدرهایی همراه خواهید شد که تمام لحظات حضورتان در استانبول را به لحظاتی فراموش نشدنی تبدیل خواهند کرد.

شما می‌توانید در وبسایت این مجموعه لیست هتل‌های مختلف استانبول را ببینید و سپس یکی از آنها را با شرایط دلخواه‌تان انتخاب و رزرو کنید. توجه داشته باشید که همراه داشتن کارت دیجیتال واکسیناسیون در این تور الزامی است.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز