ویژگی های CH-R از معروف ترین خودروهای برند تویوتا

خودرو یک وسیله ضروری در دنیای امروز است و همواره افراد زیادی خواهان آن هستند. برخی به خرید خودرو به منظور سرمایه گذاری توجه دارند و گروهی اتومبیل را برای گذران زندگی لازم دارند. در حال حاضر انواع خودرو داخلی و خارجی در بازار موجود است. برای گروهی خرید خودرو خارجی اولویت دارد، زیرا این محصولات امکانات رفاهی و امنیتی بیشتری داشته و اصولی هستند.

به گزارش کاماپرس، خرید خودرو باید بعد از کسب اطلاعات لازم و درست درباره بازار این محصول اتفاق بیفتاد. ابتدا افراد باید بودجه خود و هدف از خرید خودرو را مشخص کنند. سپس می‌توان به بازار خودرو برای خرید این محصولات توجه کرد. قاعدتا افرادی که مایل به خرید خودرو خارجی هستند باید بودجه بیشتری داشته باشند. البته برخی مدل‌های خودرو خارجی، به خصوص چینی، قیمت چندانی ندارند. اما در کل برای خرید محصولات وارداتی باید بیشتر از 1 میلیارد تومان هزینه کرد. بسته به برند تولیدکنندگان خودرو وارداتی و آپشن‌های این محصولات، قیمت خودرو خارجی متفاوت خواهد بود.

اندکی درباره برند تویوتا بدانید

یکی از برندهای معروف تولیدکننده خودرو، تویوتا است. تویوتا یک خودروساز ژاپنی چند ملیتی است که سال 1937 فعالیت خود را آغاز کرد. دفتر مرکزی این برند در شهر تویوتا، ژاپن، واقع شده اما در کشورهای مختلف جهان مانند برزیل، چین، هند، تایلند، استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکا نمایندگی دارد. این مجموعه از ابتدای فعالیت خود تاکنون توانسته انواع خودرو شاسی بلند، کراس اوور و سدان را تولید و به بازار عرضه کند. یکی از خودروهای معروف این مجموعه که در چند نوبت و با امکانات و آپشن‌های مضاعف تولید شد، تویوتا سی اچ آر است.

درباره تویوتا CH-R بدانید

تویوتا CHR به دلیل طراحی بدنه متمایز و خاص نسبت به رقبا در مرکز توجه قرار گرفته است. ظاهر خاص این خودرو سبب شده تا توجه مشتریان زیادی به این مدل اتومبیل جلب شود. نمای جلو از خطوط هندسی برخوردار بوده و با چراغ‌های کشیده و جذاب تزیین شده است. این خودرو به دلیل حالت سه بعدی و سپر زیبایی که دارد، زیباتر و اسپرت‌تر جلوه می‌کند. نمای عقب این خودرو نیز نظر هر ببینده‌ای را به خود جلب می‌کند. طراحی چراغ‌های عقب این خودرو بسیار شبیه به هیوندا سیویک است.

با نگاهی به نمای داخلی این خودرو، مانیتور در میانه داشبورد جلب توجه می‌کند. طراحان این خودرو داشبورد را ساده و کنسول وسط را متمایل به راننده طراحی کرده‌اند. از جمله تزئینات این خودرو می‌توان به نوار باریک با رنگ متمایزی یاد کرد که در سراسر داشبورد و تودوزی‌ها به چشم می‌خورد. مشاهدات حاکی از آن است که متریال به کار رفته در کابین بسیار باکیفیت بوده و حس خوبی به راننده و سرنشینان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

به لحاظ فنی این مدل خودرو با دو نوع پیشرانه بنزینی و هیبریدی چهار سیلندری تولید و به بازار عرضه شده است. این دو پیشرانه شامل موتور 1.5 لیتری توربو شارژ و پیشرانه 1.8 لیتری هیبریدی است. لازم به ذکر است که موتور توربوشارژ معادل 115 اسب بخار قدرت دارد.

این خودرو مصرف سوخت پایینی دارد طوری که در هر 100 کیلومتر معادل 3.9 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. این خودرو با هر نوع پیشرانه به 11 ثانیه زمان نیاز دارد تا به شتاب 100 کیلومتری برسد. حداکثر سرعت خودرو تویوتا هیبریدی 170 کیلومتر بر ساعت و تویوتا بنزینی 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

تویوتا - کاماپرس

استعلام قیمت سی اچ آر از همراه مکانیک

افرادی که مایل به خرید اتومبیل مذکور هستند باید حتما از درگاه مناسب قیمت آن را بگیرند. همراه مکانیک یک درگاه مطمئن است که هم قیمت خودرو خارجی مذکور و هم دیگر محصولات مشابه را هر روزه به روزرسانی می‌کند. این مجموعه خودرویی همواره

این مجموعه گذشته از اعلام قیمت انواع خودرو خارجی و داخلی، درگاهی برای معاملات این محصولات نیز محسوب می‌شود. کارشناسی خودرو و امکان خرید اقساطی از دیگر امکانات و قابلیت‌های درگاه همراه مکانیک است.

افرادی که مایل به خرید و فروش خودرو، کارشناسی و خرید اقساطی انواع اتومبیل هستند باید به درگاه اصلی این مجموعه به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا با شماره 02167632000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز