ویژگی های یک وکیل طلاق مجرب

وکیل طلاق-کاماپرس

داشتن وکیل طلاق در فرایند دعاوی خانوادگی و مرتبط با طلاق برای احقاق کامل حقوق هر یک از زن و مرد از اهمیت بسیاری برخورداری است. حضور یک وکیل طلاق زبده علاوه بر تسریع رسیدگی پرونده، از بروز اختلافات بعدی نیز جلوگیری می‌کند.

به گزارش کاماپرس، مطابق با آمار ارائه شده در سال‌های اخیر، پرونده‌های طلاق از جمله رایج‌ترین دعاوی مطرح در دادگاه‌های کشور است. این در حالی است که بسیاری از افراد درگیر در پروسه طلاق بدون آشنایی با حقوق خود در این دعاوی حاضر شده و درگیر مشکلات متعددی می‌شوند. از این رو گرفتن وکیل طلاق یا وکیل خانواده مجرب برای حل و فصل این دعاوی در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین دردسر ضرورت دارد. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و گرفتن بهترین وکیل طلاق در تهران و دیگر شهرها می‌پردازد.

چرا داشتن وکیل طلاق مهم است؟

دعاوی و مشکلات خانوادگی به‌ویژه دعاوی طلاق علاوه بر پیچیده بودن، تاثیر قابل توجهی بر روی وضعیت روحی و روانی افراد درگیر و اعضای خانواده‌ آن‌ها دارد. شروع این دعاوی بدون آگاهی از قوانین مرتبط و رویه‌های دادگاه‌های خانواده موجب بروز مسائل دیگر و طولانی شدن دعاوی می‌شود. از این رو انتخاب یک وکیل طلاق مجرب برای حل مشکلات و کاهش آثار منفی این مسئله اهمیت دارد؛ متاسفانه بسیاری از افراد پس از بروز مشکل و گره خوردن مسائل تازه به فکر چاره و گرفتن وکیل می‌افتند.

وکیل طلاق، وکیل دادگستری با تحصیلات حقوقی و پروانه وکالت است که به‌ شکل تخصصی در حوزه دعاوی مرتبط با طلاق و دعاوی خانوادگی فعالیت می‌کنند. یک وکیل طلاق مجرب با تسلط کامل بر تمام قوانین، آیین‌نامه و رویه‌ها پرونده شما را به صورت منظم پیگیری کرده و تمام تلاش خود را در راستای احقاق حقوق شما می‌کند.

وکیل طلاق-کاماپرس

انواع وکیل طلاق کدام است؟

شرایط طلاق در هر مورد و هر پرونده متفاوت بوده و هر یک از زن و مرد براساس شرایط خود، وکیل طلاق متخصص را انتخاب می‌کنند. سه دسته اصلی از وکلای طلاق در ادامه معرفی شده است؛

راز آسمان پایتخت

وکیل طلاق توافقی: طلاق توافقی ساده‌ترین نوع جدایی است که در آن هر دو زن و مرد با رضایت و توافق قصد طلاق دارند. وکیل طلاق توافقی به زوجین کمک می‌کند تا در خصوص مسائل مختلف از جمله مهریه، نفقه، حضانت، تقسیم اموال و غیره به توافق برسند.

وکیل طلاق از سوی مرد: در صورتی که درخواست طلاق از سوی مرد باشد، باید با ارائه دلایل محکم و رعایت تمام حقوق زن از جمله مهریه و نفقه او را طلاق دهد. وکیل طلاق در این مورد می‌تواند به انجام این حقوق و تهیه مقدمات آن و در نهایت انجام فرایند طلاق در کوتاه‌ترین زمان کمک کند.

وکیل طلاق از سوی زن: در صورتی که زن قصد طلاق از همسر خود را داشته و حق طلاق نیز نداشته باشد، احتمالا با چالش‌هایی در پروسه طلاق مواجه می‌شود. از این رو گرفتن وکیل طلاق مجرب برای تنظیم و ارائه ادله محکم طلاق و همچنین دریافت کامل حق و حقوق او ضروری است.

مزایای گرفتن وکیل طلاق کدام است؟

با توجه به موارد گفته شده، مزایای داشتن وکیل طلاق بدیهی به نظر می‌رسد. با این حال، از جمله این مزایا می‌توان کاهش محسوس زمان رسیدگی به پرونده طلاق، عدم نیاز به شرکت در جلسات مشاوره، عدم نیاز به گرفتن مرخصی برای پیگیری پرونده، دستیابی به تمام حقوق مشخص در قانون و انجام پروسه طلاق بدون هرگونه اعصاب خوردی و با آرامش کامل اشاره کرد.

وکیل طلاق-کاماپرس

هزینه وکیل طلاق چقدر است؟

حق الوکاله وکیل از جمله هزینه وکیل طلاق براساس توافق و قرارداد تنظیم شده میان وکیل و موکل پرداخت می‌شود. با این حال عوامل مختلفی از جمله میزان پیچیدگی و سختی پرونده و وظایف وکیل در تعیین هزینه وکیل طلاق موثر است.

حقیقت گستر

موسسه حقوقی حقیقت گستر به‌ عنوان یک مجموعه تخصصی و معتبر، خدمات ویژه‌ای را در تمام زمینه‌های حقوقی از جمله امور ملکی، خانوادگی، کیفری و اتباع را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

این موسسه در هر یک از مباحث حقوقی دارای یک دپارتمان تخصصی متشکل از وکلا، مشاورین و کارشناسان مجرب بوده  و پرونده موکلین مستقیما به دپارتمان مربوطه ارجاع شده و به یک وکیل متخصص سپرده می‌شود.

این موسسه در هر یک از مباحث حقوقی دارای یک دپارتمان تخصصی متشکل از وکلای متخصص آن حوزه بوده و پرونده موکلین پس از دریافت، مستقیما به دپارتمان مخصوص و یک وکیل مجرب ارجاع می‌شود. با انتخاب موسسه حقیقت گستر برای انجام امور حقوقی خود می‌توانید از مزایای ارائه گزارش مستمر به موکلین توسط واحد مستقل (CRM) و امکان مشاهده وضعیت پرونده در وبسایت و اپلیکیشن مخصوص بهره‌مند شوید.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می­ توانند به وبسایت /https://www.haghgostar.com مراجعه کنند.

تمام اعضای مجموعه در تلاش هستند تا با رعایت مصلحت و غبطه موکل، روند پرونده با پیگیری منظم و مستمر و در چارچوب قانون به بهترین شکل انجام شود. (با حقیقت گستر هوشمندانه پیروز شوید).

جهت اعطای وکالت و بهره‌مندی از خدمات موسسه حقیقت گستر، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن همراه: 09193756168 – 09193756169

تلفن ثابت: 02191300024 – 02191300023

آدرس موسسه: فلکه دوم تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، پلاک ۵۳، واحد ۱۸

انتهای پیام

مرتبط با : حقیقت گستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز