ویژگی‌های تور کیش هتل پانوراما

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیشتر گردشگران تور کیش ترجیح می‌دهند که اقامت لاکچری در هتل‌های پنج ستاره این جزیره را تجربه کنند. هتل پانوراما یکی از جدیدترین هتل‌های کیش با امکانات کامل و به روز است که تجربه اقامت لاکچری در کیش را برای گردشگران فراهم می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جزئیات تور کیش هتل پانوراما و ویژگی‌های اقامت در این هتل پرداخته است.

چرا هتل پانوراما؟

هتل پانوراما کیش در سال 1389 افتتاح شده و دارای چند ویژگی ممتاز نسبت به سایر هتل‌های پنج ستاره کیش است. این هتل از جمله هتل‌های نوساز جزیره کیش است که در بهترین قسمت جزیره واقع شده و امکانات آن کاملا به روز است.

مکان قرارگیری هتل در هزینه‌های سفر بسیار مهم است. اقامت در هتل پنج ستاره پانوراما نیز با توجه به نزدیکی آن به اماکن تفریحی و ساحلی می‌تواند از نظر حمل و نقل و زمان به نفع گردشگر باشد. علاوه بر این، ویو و چشم‌انداز هتل‌های نزدیک به ساحل بهتر از هتل‌های دارای فاصله از دریا است.

امکانات هتل پنج ستاره پانوراما در تور کیش

این هتل در 15 طبقه ساخته شده و دارای 267 اتاق و سوئیت لوکس است. بلند مرتبه بودن این هتل باعث شده که گردشگران بتوانند ویوی بسیار زیبا و خوبی از جزیره و ساحل نیلگون خلیج فارس داشته باشند؛ به طوری که اتاق‌های طبقه بالای هتل همیشه پرطرفدار است.

راز آسمان پایتخت

طراحی هتل پانوراما به صورتی است که بیشتر اتاق‌ها و سوئیت‌های آن بسیار بزرگتر از اتاق‌های استاندارد هتل‌های پنج ستاره است. معماری بی‌نظیر و طراحی هوشمندانه طبقات این هتل باعث شده است که اقامت در آن برای گردشگران کیش رویایی و مفرح باشد.

این هتل دارای امکانات مناسب تفریحی و ورزشی هم هست. مجموعه ورزشی با دستگاه‌های پیشرفته، استخر، سونا، سالن اسپا و سالن ماساژ، بخشی از امکانات این هتل بوده که استفاده از آنها برای مسافران این هتل رایگان است. همچنین هتل به مهمانان خود در تور کیش خدماتی همچون بلیط‌های تخفیف برخی از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری و اجاره خودروهای لاکچری ارائه می‌دهد.

هتل پنج ستاره پانوراما - کاماپرس

فاصله هتل پانوراما تا اماکن گردشگری کیش

هتل پانوراما در خیابان رودکی و روبه‌روی برج دیپلمات قرار گرفته که یک مکان ایده‌آل برای هر هتلی در منطقه گردشگرپذیر است. این هتل تنها یک کیلومتر با بخش‌هایی از ساحل کیش فاصله دارد که جاذبه‌های تفریحی ساحلی و دریایی را به گردشگران ارائه می‌دهند. کیبل اسکی، غواصی، جت اسکی و اسکله ماهیگیری فاصله بسیار کمی تا هتل پنج ستاره پانوراما دارند.

این هتل در نزدیکی بیشتر مراکز خرید جزیره کیش احداث شده است. به عنوان نمونه، فاصله هتل پانوراما با رویال مال به اندازه هشت دقیقه پیاده‌روی و فاصله آن تا بازار زیتون و کوه نور حدود 9 دقیقه پیاده‌روی است. این هتل تا کارتینگ، بولینگ مریم، اسکله تفریحی، مرکز تجاری کیش، بازار پردیس 1 و 2، گذر هنرمندان، پلاژ آقایان، بازار مروارید، بازار مریم و بسیاری دیگر از مکانهای گردشگری کیش، با خودرو تنها دو تا سه دقیقه فاصله زمانی دارد.

جزئیات تور کیش هتل پانوراما

معمولا تور کیش هتل پانوراما به دلیل هزینه بالای آن به صورت دو شب و سه روز اقامت ارائه می‌شود. البته مسافران می‌توانند در صورت نیاز و در زمان خرید تور، تعداد شب‌های اقامت خود را به دلخواه افزایش دهند.

این تور شامل صبحانه رایگان، گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی است. همچنین در کنار خدمات تور، بن‌های تخفیف برای استفاده از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی کیش و بازدید از مکان‌های تاریخی و گردشگری به مسافران داده می‌شود.

گردشگران همچنین می‌توانند تور کیش را به صورت معمولی یا لحظه‌ آخری تهیه کنند. تورهای لحظه‌ آخری معمولا دارای قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به تورهای عادی هستند.

هتل پانورما کیش - کاماپرس

«نت کیش»؛ تخصصی‌ترین عرضه کننده تور کیش

نت کیش، یکی از اصلی‌ترین ارائه‌کنندگان تور جزیره کیش است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. ارائه تورهای کیش در هتل‌های مختلف این جزیره، تورهای چارتری و لحظه آخری کیش و سایر خدمات گردشگری در نگین خلیج فارس از جمله فعالیت‌های تور کیش است.

علاقه‌‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، رزرو هتل و خرید تور کیش می‌توانند به وبسایت netkish.net یا به آدرس کیش، بازار دیپلمات، طبقه اول، واحد ۱۳۸ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز