وب سرویس فروش اینترنتی چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

در دنیای امروز با توجه به افزایش حجم مشغله‌های افراد و همچنین شلوغی شهرها، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای صرف ساعات طولانی در ترافیک و صف‌های شلوغ فروشگاه، به راحتی و از طریق اینترنت کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. به همین خاطر استفاده از وب سرویس فروش اینترنتی برای کسب و کارهای مختلف از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه خرید اینترنتی به یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی انسان‌ مدرن تبدیل شده است. از این رو برخورداری از وب سرویس فروش اینترنتی به موازات فروشگاه‌ فیزیکی، یکی از عناصر ضروری در موفقیت هر فروشگاه و یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود. وب سرویس فروش اینترنتی علاوه بر افزایش درآمد و فروش هر فروشگاه، نقش موثری در صرفه‌جویی در وقت و هزینه و همچنین وفادارسازی مشتریان فروشگاه دارد. کاماپرس در ادامه به بررسی مزایای وب سرویس فروش اینترنتی در توسعه کسب و کار می‌پردازد.

وب سرویس فروش اینترنتی چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده مردم از اینترنت، فروش از طریق اینترنت به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران فروشگاه‌ها و صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. از این رو برخورداری از سیستم فروش اینترنتی به موازات فروشگاه فیزیکی برای پیشی گرفتن از رقبا بسیار اهمیت پیدا کرده است.

وب سرویس‌های فروش اینترنتی معمولا به شکل یکپارچه به نرم افزارهای فروشگاهی فعالیت کرده و وظیفه فرایندهای مرتبط با فروش اینترنتی از جمله معرفی محصولات و خدمات، اطلاع رسانی در خصوص قیمت‌ها و پروموشن‌ها، سفارش‌گیری و ثبت سفارش مشتریان، تعیین روش‌های پرداخت و پوشش پرداخت‌های آنلاین و همچنین برنامه‌ریزی برای ارسال کالا برای مشتریان در حجم بالا را بر عهده دارد.

راز آسمان پایتخت

استفاده از وب سرویس فروش اینترنتی چه مزایایی دارد؟

وب سرویس فروش اینترنتی دارای مزایای متعددی هم برای مشتریان و هم برای مدیران فروشگاه‌ها است، به‌نحوی که استفاده از انواع این وب سرویس‌ها برای فروشگاه‌ها به یک ضرورت تبدیل شده است. برخی از این مزایای در ادامه معرفی شده است؛

جذب مشتری و وفاداری مشتریان

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با توجه به قابلیت دسترسی آسان و 24 ساعته مشتریان به آن، نقش قابل توجهی در وفادارسازی مشتریان ثابت و قدیمی و همچنین جذب مشتریان جدید دارد.

گسترش منطقه فروش

فروش فروشگاه‌های فیزیکی معمولا محدود به افراد ساکن در یک منطقه خاص است. با برخورداری از فروشگاه اینترنتی و ایجاد شرایط لازم برای ارسال کالا به نقاط دورتر، می‌توانید محصولات و کالاهای خود را در محدوده وسیع‌تر و حتی در سراسر کشور به فروش برسانید. در چنین شرایطی، مشتریان قدیمی و ثابت شما حتی پس از نقل مکان نیز می‌توانند همچنان از فروشگاه شما خرید کنند.

گسترش ویترین مغازه

بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب و کارها به علت کوچک بودن فضا نمی‌توانند محصولات زیادی را برای فروش در مغازه یا فروشگاه قرار دهند. در حالی که با داشتن یک وب سرویس فروش اینترنتی ، می‌توانید طیف گسترده و متنوعی از محصولات را به مشتریان خود ارائه کنید.

فروش همیشگی و 24 ساعته

با برخورداری یک وب سرویس فروش اینترنتی، می‌توانید به شکل 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل نیز فروش داشته باشید. فروش 24 ساعته محصول علاوه بر افزایش حجم فروش و درآمد، باعث در دسترس بودن همیشگی فروشگاه‌ شما و جلب رضایت مشتریان می‌شود.

فروش بدون دردسر و چانه‌زنی

فروش کالا و محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی میزان تعامل مستقیم با مشتری و دردسرهای چانه‌زنی برای کاهش قیمت، تخفیف، نسیه و همچنین کلاهبرداری‌های پرداختی و غیره را کاهش می‌دهد.

پل ارتباطی میان فروشگاه اینترنتی و نرم افزار فروشگاهی

انواع وب سرویس فروش اینترنتی معمولا مانند یک پل ارتباطی میان فروشگاه اینترنتی و نرم افزار فروشگاهی مجموعه عمل می‌کنند. به‌طوری که بدون نیاز به صرف هزینه مجدد برای فروشگاه اینترنتی، وب سرویس موردنظر اطلاعات کالا مانند نام، تامین‌کننده، قیمت، موجودی و غیره را از نرم افزار فروشگاهی خوانده و با فروش محصول به طورخودکار از موجودی انبار کم می‌کند.

وب سرویس فروش اینترنتی کیان

شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه، وب سرویس فروش اینترنتی کیان را به‌صورت یکپارچه با نرم افزار فروشگاهی این مجموعه طراحی و تولید کرده است. با استفاده از وب سرویس فروش اینترنتی اینترنتی کیان ، فروشگاه اینترنتی مجموعه با دیگر شعب فروشگاه هماهنگ بوده و دیگر نیازی به تعریف جداگانه کالاها و قیمت‌گذاری مجدد آن‌ها نیست.

از امکانات وب سرویس فروش اینترنتی کیان می‌توان به قابلیت دریافت اطلاعات کالا، مشاهده تاریخچه خرید مشتری خاص، در بازه زمانی مشخص، تعریف مشتری جدید و عدم نیاز به تعریف مشتریان قدیمی، مشاهده و ویرایش اطلاعات مشتری در سایت، دریافت اطلاعات یک مشتری خاص بر اساس شماره مشتری و غیره اشاره کرد.

شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه با هدف کمک به مدیران فروشگاه‌ها در فرایند فروش، به ارائه راهکارها و طراحی نرم افزارهای متنوعی همچون وب سرویس فروش اینترنتی می‌پردازد. تمامی نرم افزارهای مجموعه کیان، توسط یک تیم مجرب و متخصص و براساس آخرین دستاوردهای صنعت نرم افزار تولید می‌شود.

برای دریافت خدمات و همچنین آشنایی بیشتر با وب سرویس فروش اینترنتی کیان می‌توانید از دو طریق تماس با کارشناسان و همچنین تکمیل فرم دمو در وبسایت مجموعه اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : نرم افزار کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز