وام ۶ میلیونی بلاعوض برای دانش آموزان در صورت ابتلا به کرونا

لست سکند

مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش اعلام کرد به دانش آموزانی که به کرونا مبتلا می شوند، ۶ میلیون تومان وام بلاعوض تعلق می گیرد.

به گزارش کاماپرس، بعد از وامهای یک میلیون تومانی و وام اصناف و صاحبان مشاغل، حالا نوبت دانش آموزان است که وام کرونایی بگیرند. البته این وام قرار است برای دانش آموزان به صورت بلاعوض باشد.

براساس اعلام گودرز کریمی‌فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش، دانش آموزان با توجه به اینکه مشمول بیمه دانش آموزی می‌شوند در صورت ابتلا به کرونا ۶ میلیون تومان وام بلاعوض می‌گیرند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

کریمی فر درباره چگونگی تامین هزینه درمان دانش آموزان مبتلا به کرونا می گوید:« در بیمه درمان حوادث دانش‌آموزی پیش بینی کردیم که هزینه‌های فوت، نقص عضو، دیه، هزینه‌های کلینیکی و پاراکلینیکی، بستری و جراحی سریع در بخش بیمارستانی مشمول این بیمه باشند.

راز آسمان پایتخت

یک بخش هم موارد مربوط به حادثه است که به صورت کلی این حادثه ممکن است ساده باشد یا شامل مواردی مانند زلزله و سیل شود.»

وام ۶ میلیون تومانی بلاعوض است

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در ادامه به باشگاه خبرنگاران جوان می گوید:« علاوه بر این موضوع حوادث می‌تواند موارد دیگری از جمله بیماری کرونا را هم شامل شود که در این مورد در بخش بیمارستانی و بخش‌های دیگر ۶ میلیون تومان وام دریافت می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

پرداخت این مبلغ در شرایطی است که کرونا را جزو بیماری های صعب العلاج در نظر گرفتیم. بنابراین مبلغ به طور بلاعوض است، اما اختصاصا ردیف جداگانه ای برای کرونا نداریم. البته بابت تامین هزینه های درمان هم نگرانی وجود ندارد.»

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز