همه چیز درباره انواع لوستر مدرن + قیمت روز

در چند سال اخیر لوسترهایی با طرح های متفاوت و متنوع به بازار عرضه شده است که نام این مدل‌ها لوستر مدرن است و به دلیل تلفیق مناسب سادگی و نورپردازی، زیبایی و قیمت مناسب دارای طرفداران زیادی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به تنوع زیاد لوستر مدرن و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از آنها می‌توان در همه فضاها از لوستر مدرن استفاده کرد که در ادامه برخی از مدل های لوستر مدرن بررسی خواهد شد؛

لوستر آویز مدرن

افرادی که زیبایی لوستر در اولویت اصلی آنها در خرید لوستر است، می‌توانند از لوستر آویز مدرن به دلیل داشتن شاخه، حباب و کریستال های زیاد استفاده کنند.

مهمترین مسئله برای لوستر آویز مدرن محل نصب آن است که میزان ارتفاع کف تا سقف اهمیت دارد، این مدل از لوستر مدرن  برای فضاهایی مانند راه پله، لابی و دوبلکس که سقف بلندی  دارند بسیار مناسب است.

راز آسمان پایتخت

لوستر شاخه‌ای مدرن

طرح این لوستر برگرفته از لوستر کلاسیک است اما لوستر شاخه ای مدرن دارای شاخه های کمتر و برش های ساده تری است، شاخه های این لوستر رنگ آمیزی بسیار متنوعی دارد که برای استفاده در کافه و رستوران بسیار مناسب است.

لوستر دیواری مدرن

در بعضی از محیط ها به علاوه روشنایی از سقف باید از سمت دیوار هم نور تابیده شود لوسترهای دیواری مدرن از این گروه هستند. زیبای،  سادگی و کیفیت این لوستر بسیار بالا است و می‌توان در هر مکان و اتاقی از آن استفاده کرد.

لوستر برنزی مدرن

بدنه لوستر برنزی مدرن دارای جنس برنز، نیکل یا کروم و ساتن است.  رنگ ها، خطوط زیبا و صاف  برگرفته از سبک‌های سنتی ظاهری زیبا به این لوستر بخشیده، از لوستر برنز برای ورودی ها استفاده می‌کنند.

لوستر چوبی مدرن

لوسترهای مدرن چوبی مدل ویژگی های منحصر به فردی از جمله رنگ های متنوع، اشکال مختلف، دارا بودن حس و حال طبیعت را دارند. از همه مهمتر خاصیت شکل پذیری چوب است که می‌توان آن را به اشکال مختلف برش زد، از لوستر چوبی در اماکن اداری و آپارتمان های کوچک استفاده می شود.

خرید لوستر مدرن از بازار آنلاین

امروزه که بازار خرید اینترنتی بسیار داغ است برای خرید لوستر و آباژور نیز پلتفرم‌های متفاوتی وجود دارد که هر فرد می‌تواند با توجه به امکانات فروشگاه  یکی از آنها را انتخاب کند. ایران لوستر یک استارتاپ فروش لوستر و آباژور آنلاین است. ارسال سریع، نصب رایگان، گارانتی کالا، ضمانت اصالت کالا، بیمه کالا تا مقصد و ضمانت مرجوعی از مزایا و ویژگی های ایران لوستر هستند.

خریداران می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی ایران لوستر از مدل‌ها و قیمت‌های روز بازدید کنند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد ایران لوستر ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید کالا است؛ مشاوران و طراحان مجرب ایران لوستر به خریدار برای خریدی مطمئن تر و زیباتر کمک می‌کنند.

در این پلتفرم امکان سفارش و ساخت لوستر به سلیقه مشتری وجود دارد. علاقه مندان و خریداران می‌توانند برای اطلاع از شرایط فروش و طرح های موجود در ایران لوستر به وبسایت رسمی این مجموعه مراجعه کنند.

در ادامه قیمت برخی از لوسترهای مدرن موجود در ایران لوستر را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز