همه چیز درباره هتلینگ ساختمان

هتلینگ ساختمان-کاماپرس

برندینگ ساختمان و افزایش شهرت و اعتبار آن، علاوه بر کیفیت ساخت و متریال، به امکانات، تجهیزات و خدمات ساختمان نیز بستگی دارد. در حال حاضر خدمات هتلینگ ساختمان نقش موثری در تولد برندهای معتبر ساختمانی دارد.

به گزارش کاماپرس، هتل برای همه ما به‌معنای مکانی است که از خدمات و امکانات رفاهی متعددی برخوردار است. امروزه به‌واسطه شرایط خاص و تغییر سبک زندگی و به‌ اقتضای نیاز مشتریان، ساخت ساختمان‌هایی با محیطی شهرگونه و هتل‌مانند که دارای امکانات و خدمات خاص است، رواج پیدا کرده است.  هتلینگ ساختمان ، نقش مهمی در افزایش اعتبار ساختمان و همچنین برندینگ ساختمان دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی صفر تا صد هتلینگ ساختمان می‌پردازد.

هتلینگ ساختمان چیست؟

برای آشنایی با پدیده هتلینگ ساختمان، بهتر است ابتدا با مفهوم هتلینگ آشنا شوید. هتلینگ به‌معنای تجهیز کردن یک مکان و فراهم کردن امکانات و تجهیزات گوناگون برای استفاده هرچه بهتر ساکنان آن است. هتلینگ ساختمان نیز شامل تهیه و تامین تمام امکانات رفاهی موردنیاز ساکنان یک ساختمان از زمین بازی و ورزش گرفته تا سینما است. خدمات هتلینگ ساختمان ، نیاز به خروج ساکنان از مجتمع برای انجام امور روزمره را به حداقل می‌رساند.

هتلینگ ساختمان‌ها چه مزایایی دارد؟

با گسترش زندگی شهری، سبک زندگی مردم در شهرها تغییر کرده است؛ امروزه انواع مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری بزرگ وجود دارند که افراد بسیاری در آن‌ها زندگی می‌کنند. هتلینگ این ساختمان‌ها و فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای ساکنان این ساختمان‌ها در محیط مجتمع، مزایای بسیار زیادی دارد. برخی از این مزایا در ادامه بررسی شده است؛

برندسازی با هتلینگ ساختمان

در حال حاضر با توجه به اهمیت برندینگ ساختمان و برندسازی در این حوزه، بسیاری از سازندگان ساختمان به‌دنبال بهترین روش‌ها برای افزایش اعتبار خود و همچنین ساخت یک برند معتبر و ارزشمند در صنعت ساختمان هستند. برندینگ ساختمان تاثیر مهمی در تسهیل فروش ساختمان‌ها دارد. برندینگ ساختمان به‌طور کلی به چهار عنصر اعتبار سازنده و معمار، موقعیت جغرافیایی ساختمان، کیفیت و متریال ساخت و همچنین خدمات و امکانات ساختمان بستگی دارد. خدمات و امکانات موجود در یک ساختمان مهم‌ترین عنصر در خلق یک برند و تداوم برند ساختمان است. این خدمات و امکانات که شامل خدمات موردنیاز برای حفظ کارکرد ساختمان و ارزش آن و همچنین لوازم تامین رفاه برای ساکنان ساختمان است، غالبا به‌صورت خدمات هتلینگ ساختمان ارائه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

 کاهش ترافیک و آلودگی با هتلینگ ساختمان

تصور کنید تعداد بالایی از افراد ساکن در یک مجتمع، مجبور نباشند برای نیازهای روزمره خود مانند خرید از فروشگاه، رفتن به استخر، باشگاه، زمین ورزش و حتی سینما، مجتمع و محل سکونت خود را ترک کنند. این مسئله نقش قابل توجهی در کاهش ترافیک و آلودگی دارد.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه با هتلینگ ساختمان

ساکنان شهرهای شلوغ، بخش قابل توجهی از زمان خود را روزانه در مسیرهای رفت و آمد سپری می‌کنند. در حالی‌که هتلینگ ساختمان و در دسترس بودن بسیاری از امکانات موردنیاز مانند استخر، باشگاه، زمین ورزش و غیره علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، موجب کاهش هزینه‌های رفت و آمد، ترافیک، کرایه و مانند آن می‌شود.

خدمات هتلینگ چیست؟

در حال حاضر، بسیاری از پروژه‌ها و ساختمان‌های بزرگی که توسط سازندگان و معماران مطرح و معتبر طراحی و ساخته می‌شود، از انواع امکانات رفاهی ویژه برخوردار است. با توجه به اهمیت و مزیت‌های هتلینگ ساختمان ، راهبری و اداره تجهیزات ساختمانی برای ایجاد محیطی جذاب و در سطح هتل، بسیار مورد توجه سازندگان است.

خدمات و امکانات هتلینگ ساختمان ، شامل زمین‌های بازی و ورزش، سینما، کافی شاپ، لابی مجلل، استخر و سونا، کارواش، آرایشگاه، باشگاه و غیره اشاره کرد. در واقع این امکانات در راستای تبدیل مجتمع به یک محیط شهری جذاب صورت می‌گیرد.

از دیگر خدمات جذاب هتلینگ ساختمان می‌توان به برگزاری مسابقات و رویدادهای مناسبتی در ساختمان، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تئاتر و نمایش آپارتمانی، برگزاری کنسرت‌های اختصاصی، نمایشگاه و دیگر برنامه‌های تفریحی اشاره کرد.

هتلینگ ساختمان با مدیریتو

تبدیل یک ساختمان به هتل، از عهده ساکنان یک ساختمان یا مجتمع برنمی‌آید و نیازمند خدمات تخصصی و یکپارچه است. مدیریتو، یک استارتاپ تخصصی و فعال در زمینه مدیریت ساختمان‌ها در تهران است که خدمات ویژه‌ای را در زمینه برندینگ و هتلینگ ساختمان‌ ها فراهم کرده است. مجموعه مدیریتو با برخورداری از یک کارگروه حرفه‌ای متشکل از افراد متخصص و تحصیلکرده این حوزه، ساختمان شما را با بهترین مدیریت به یک هتل لوکس تبدیل می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیریتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز