همه چیز درباره رمزارز بالقوه نات کوین

لست سکند

افرادی که مایل به دریافت رمزارز رایگان و کسب سود هستند کافی است بازی نات کوین کلیکر را دانلود کنند. این بازی راهی برای کسب رمزارز رایگان است و مورد توجه گیمرها قرار گرفته است.

به گزارش کاماپرس، آنچه که یک بازی جذاب می‌کند کارکترها و ماموریت‌های آن است. البته برخی به کارت‌های یک بازی علاقه دارند. معامله گران رمزارزها که گیمر هم محسوب می‌شوند علاوه بر این علاقمندی‌ها، به بازی‌هایی که رمزارز رایگان به برندگان علاقه دارند. اخیرا بازی به نام نات کوین کلیکر در دسترس قرار گرفته که به گیمرها این امکان را می‌دهد تا یک میم کوین عیرقابل معامله و منتشر نشده را جمع آوری کنند تا از تابلوی امتیازات اینترنتی بالا رفته و پاداش‌های آینده را دریافت کنند.

این رمزارز نات کوین نام دارد که در حال حاضر فقط یک ایده بالقوه است. برخی فعالان اعلام کرده‌اند که احتمالا در آینده این رمزارز بر روی بلاکچین تون ایجاد شود، هم اکنون این پروژه در حال بازاریابی است. با توجه به اینکه رمزارز مذکور در دسترس نیست، نمی‌توان نات کوین کلیکر را یک گیم تلگرامی تحت عنوان بازی ماینینگ نامگذاری کرد و این مورد از نظر فنی اشتباه به نظر می‌رسد.

نات کوین چه زمانی ارائه می‌شود؟

زمان ارائه رسمی نات کوین مشخص نیست و هیچ کس از ارزش ذاتی این رمزارز اطلاعی ندارد. به نظر این رمزارز اندکی سردرگم است. بیانیه بنیاد تون نیز نامشخص بودن عرضه و ارزش این رمزارز را بیشتر کرده است. اخیرا این بنیاد بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن گفته شده این مجموعه تا قبل از اینکه به دلیل بررسی‌های نظارتی از فعالیت خارج شود، داخل تلگرام بیان گذاری شده و به زودی دارایی مبتنی بر تون یعنی نات کوین را ارائه خواهد داد. همچنین بنیاد تون در بیانیه مذکور اعلام کرده که اپن بیلدر پشت میم کوین احتمالی نات کوین است. اپن بیلدر تامین مالی پروژه‌های تون را برعهده داشته و به تون استارتر اتصال دارد. اپن بیلدرز سال گذشته 1.5 میلیون دلار سرمایه اولیه برای تامین مالی پروژه‌های تون جمع کرد. اما تون اعلام کرده که در حال حاضر اپن بیلدرز برای انتشار جزئیات بیشتر درباره نحوه توزیع توکن نوت کوین آمادگی ندارد.

نظرات کارشناسی درباره نات کوین

اخیرا یکی از نمایندگان این پروژه به دیکریپت اعلام کرده در حال حاضر نات کوین ارز دیجیتال واقعی نیست، اما برنامه‌هایی برای تولید و توزیع توکن آن وجود دارد. این موضوع در حالی اعلام شده که بالغ بر 1.2 تریلیون نوت کوین از طریق چیزی که تون آن را «مینی اپلیکیشن تلگرام» نامیده، جمع آوری شده است.

راز آسمان پایتخت

با وجود غیرواقعی بودن این رمزارز، بازی مربوط به آن تاکنون نظر چهار میلیون نفر را به خود جذب کرده، البته خود تیم نوت کوین این رقم را بالای 5 میلیون اعلام کرده است. هم اکنون این بازیکنان قابلیت استفاده از سکه‌های خود را در هر مرحله از بازی برای ارتقا و رفتن به مرحله بعد دارند.

منبع: /https://blog.sarafi.io/whats-notcoin

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز