همه چیز درباره دستگاه گالن و بشکه پرکن

لست سکند

دستگاه بشکه پرکن یک وسیله کاربردی و ضروری در صنعت برای پر کردن انواع بشکه‌های فلزی و پلاستیکی در سایزهای مختلف است. دستگاه گالن و بشکه پرکن در اکثر صنایع از جمله صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، نظامی، پتروشیمی و غیره کاربرد دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات صنعتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به مزایای متعدد دستگاه گالن و بشکه پرکن مانند صرفه‌جویی در زمان، اجرای دقیق فرایند پرکردن و توزین مواد، بهره‌وری خط تولید و غیره، استفاده از این دستگاه در صنعت ضروری است. دستگاه‌های گالن و بشکه پر کن با توجه به اندازه‌های متنوع بشکه‌ها و گالن‌ها، در سایزها و مدل‌های متنوعی طراحی و عرضه می‌شوند.کاماپرس در ادامه به معرفی این دستگاه و کاربردهای آن می‌پردازد.

دستگاه گالن و بشکه پرکن چیست؟

پرکن بشکه و گالن یک دستگاه اتوماتیک است که وظیفه پر کردن انواع بشکه‌های پلاستیکی و فلزی یا گالن‌ها را بر عهده دارد. استفاده از دستگاه گالن و بشکه پرکن برای کارخانه‌هایی که تولید کننده مواد مایع از جمله آب، شربت، عرقیجات، آب رادیاتور، روغن‌های خوراکی، روغن‌های صنعتی و مانند این‌ها هستند، ضروری است. همچنین از این دستگاه برای پرکردن بشکه تکی یا پالتی برای سیالات رقیق و غلیظ مانند روغن‌ها و مشتقات نفتی، حلال‌ها ، مواد شیمیایی، مواد شوینده و غیره استفاده می‌شود.

بشکه‌ها و گالن‌ها، غالبا در اندازه‌ها و جنس‌های متنوعی موجود هستند، از این رو دستگاه‌های پرکن بشکه و گالن نیز در ابعاد و وزن‌های مختلفی تولید می‌شوند. ضمن این‌که دستگاه در سه نوع خطی، نیمه‌اتومات و تمام اتومات طراحی می‌شود.

راز آسمان پایتخت

پرکن بشکه و گالن چطور کار می‌کند؟

برای استفاده از دستگاه پرکن بشکه و گالن، ابتدا بشکه‌ها یا گالن‌های موردنظر به شکل پالتی یا تکی توسط کارگر یا لیفتراک بر روی رولیک دستگاه قرار گرفته به سمت نازل دستگاه هدایت می‌شوند. پس از قرارگیری بشکه‌ها در زیر نازل، نازل به‌صورت اتوماتیک وارد حفره داخل بشکه شده و با دستور فرمان PLC بشکه موردنظر را پر می‌کند. با پر شدن بشکه و گالن‌ها، درب بشکه بسته شده و با حرکت روی نوار نقاله به آرامی روی زمین قرار می‌گیرند.

ضرورت استفاده از دستگاه پرکن بشکه و گالن

درحال حاضر پیشی گرفتن از رقبا در صنایع مختلف، نیازمند برخورداری از تجهیزات و تکنولوژی‌های به روز و پیشرفته است. استفاده از دستگاه بشکه پرکن نیز برای کارخانه‌ها و صنایع مختلف یک امر ضروری است؛ چرا که استفاده از این دستگاه موجب افزایش بهره‌وری و راندمان شرکت و کارخانه‌های تولیدی می‌شود.

از جمله مزایای پرکن بشکه و گالن می‌توان به افزایش سرعت کار و صرفه‌جویی در زمان و نیروی انسانی، دقت و سرعت بالا در پر کردن بشکه‌ها، امکان چیدمان بشکه‌ها روی پالت، کاهش درصد خطا و به هدر رفتن مایعات، کاهش هزینه‌ها، توزین اتوماتیک بشکه‌ها و مایعات درون آن‌ها و غیره اشاره کرد.

در هنگام خرید پرکن بشکه و گالن به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید پرکن بشکه و گالن، قبل از هرچیز، ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویژه محصول موردنظر را در نظر داشته باشید. ضمن این‌که تعیین مکانیسم مناسب برای پر کردن محصول موردنظر بسیار اهمیت دارد و باید با توجه به نوع محصول و ظرفیت تولید، یکی از انواع اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک را انتخاب کنید.

از دیگر نکات مهم برای خرید پرکن بشکه یا گالن، بررسی دقیق محیط نصب و اپراتوری دستگاه موردنظر است. همچنین با توجه به این‌که دقت بالای دستگاه، تاثیر مستقیمی بر روی بهره‌وری و صرفه‌جویی در زمان دارد، توجه به دقت و راندمان دستگاه نیز اهمیت دارد.

قیمت پرکن بشکه و گالن

قیمت دستگاه پرکن بشکن و گالن با توجه به مدل‌های مختلف این دستگاه از جمله اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک و همچنین قابلیت‌های هر دستگاه مانند ظرفیت و عواملی چون ابعاد، وزن و غیره تعیین می‌شود.

دستگاه گالن و پرکن بشکه به آفرین

مهم‌ترین گام پیش از خرید دستگاه گالن و بشکه پرکن ، بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه مورد نظر است. ویژگی‌های این دستگاه شامل سیستم کنترل توزین اتوماتیک، دقت و سرعت پرکنی بالا، عملکرد فوق العاده با کاربری آسان، افزایش بهره‌وری و کیفیت در محصول نهایی می‌شود.

از دیگر مشخصات گالن و بشکه پرکن می‌توان به ستون متحرک، چکه‌گیر جهت جلوگیری از آلودگی محیط، با طراحی ویژه جهت ورود نازل به درون بشکه، قابل استفاده برای بشکه‌های متفاوت از نظر قطر دهانه و ارتفاع، قابلیت کارکرد جهت انواع مایعات رقیق و نیمه غلیظ، قابلیت سفارش نقاله قبل و بعد از دستگاه، قابلیت پرکنی از ته بشکه و همچنین قابلیت قراردادن دستگاه داخل کانوپی و مونیتورینگ اتومات بدون دخالت دست اشاره کرد.

مجموعه ماشین سازی به آفرین به عنوان یک مجموعه معتبر و با سابقه، بیش از دو دهه است که در راستای ساخت ماشین آلات بسته‌‌بندی و صنعتی فعالیت می‌کند. این مجموعه با رعایت استاندارهای طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی، انواع ماشین آلات بسته‌بندی و صنعتی قابل استفاده در صنایع از جمله صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنعت کشاورزی، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و غیره را با بالاترین کیفیت را طراحی و عرضه کرده است.

از جمله مزایای خرید دستگاه گالن و بشکه پرکن از مجموعه به آفرین، امکان بهره‌مندی از مشاوره تخصصی کارشناسان این مجموعه برای خرید مناسب‌ترین محصول است.

انتهای پیام

مرتبط با : به آفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز