همه آنچه می‌خواهید درباره دستکش رز مریم بدانید

لست سکند

از دیرباز لزوم استفاده از ابزارب مناسب و باکیفیت جهت محافظت از دست‌ها برای انجام فعالیت‌های مختلف صنعتی، پزشکی و خانگی احساس می‌شد‌، تا اینکه شرکت‌ها به فکر تولید محصولاتی به نام دستکش افتادند. امروزه مجموعه‌های زیادی در دنیا در این صنعت مشغول به کار هستند. شرکت  «دستکش حریر ایران» نیز با تولید محصولاتی، نظیر دستکش «رزمریم» در این حوزه مشغول به کار است.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی درباره شرکت دستکش حریر ایران می‌پردازد که دانستن آنها برای مصرف‌کنندگان‌‌، خالی از لطف نیست؛

1. در سال ۱۳۵۶، مجموعه‌ای با عنوان شرکت دستکش حریر ایران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدف تولید تخصصی انواع دستکش‌های لاتکس صنعتی، مدیکال یا پزشکی و خانگی راه‌اندازی شد. در دهه ۷۰، با نگرش نوین در راهبری سازمانی و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه، نقطه عطفی در پیشرفت کمی و کیفی تولیدات این شرکت، با هدف تامین نیازهای متنوع و روبه رشد بازار، بوجود آمد.

2. محصولات این شرکت در گروه دستکش‌های خانگی، صنعتی نظیر دستکش کار دورنگ، ضد برش استادکار نخی، دستکش جراحی مانند اوپی پرفکت پریمیوم، اوپی پرفکت ارتوپدی و معاینه نظیر اوپی رزماری، اوپی نیتکس و…. هستند. دستکش رزمریم دورنگ، گلبانو، رزبانو، گل مریم ایستاده و …. از گروه دستکش‌های خانگی شرکت هستند.

۳. از ویژگی‌های دستکش های رزمریم دورنگ، می‌توان به داشتن دولایه با پوشش داخلی پودرپنبه، ضدعفونی شده و سازگار با طبیعت، مقاوم در برابر شوینده‌ها و پاک کننده‌ها، اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

۴. دستکش رزمریم کوتاه و دورنگ، اوپی پرفکت اکسلنت، گل مریم ایستاده، ماری گلد و دستکش استادکار نخی-نیتریل از محصولات منتخب شرکت هستند.

۵. علی محمد امراللهی به همراه اصغر فرج‌زاده اهری، منصور عبداللهی صلب و دو تن دیگر اعضای هیئت مدیره شرکت دستکش حریر ایران را تشکیل می‌دهند. جعفر خراسانچیان و فرهاد بهزادی به عنوان بازرس اصلی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند. همچنین اصغر فرج‌زاده‌اهری  مدیرعامل این مجموعه نیز است.

۶. در حال حاضر شرکت دستکش حریر ایران، دارای بیش از ۷۰۰ نفر نیروی انسانی است. علاوه بر کارخانه قدیمی خود در شهر قزوین با مساحت ۱۲هزار متر مربع، طرح توسعه سالن‌های تولید و انبار را در شهر صنعتی ارومیه آذربایجان غربی به مرحله اجرا درآورده است. که توان تولید ۵۰ میلیون جفت انواع دستکش خانگی و صنعتی، ۲۰۰ میلیون دستکش معاینه و ۶۰ میلیون دستکش جراحی استیل را دارد.

۷. محصولات شرکت دستکش حریر ایران به کشورهای روسیه، اکراین، ترکیه، امارات و .. صادر می‌شود.

۸. طرح‌های توسعه شرکت دستکش حریر، همراه با خط مشی سازمانی و با هدف رفع نیاز کشور از واردات انواع دستکش، تاسیس شد.

۹. در سال ۱۳۹۲، با راه‌اندازی ماشین‌آلات پیشرفته بافندگی دستکش، تولید انواع دستکش ایمنی پارچه‌ای با روکش مقاوم و مناسب استادکار به بازار عرضه شد.

۱۰. عناوینی نظیر مدیریت دانش‌بنیان، ثبات کیفیت، مشتری مداری و رضایت مصرف کنندگان، زمینه ساز توسعه پایدار این شرکت هستند. نتیجه این توسعه، اخذ معتبرترین گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریت کیفیت و تولید انواع دستکش طبی استریل با مشارکت کمپانی آلمانی برای اولین بار در ایران است.

۱۱. بنا به ادعای مدیرِ سایت شرکت دستکش حریر ایران، این مجموعه بزرگترین سایت تولید انواع دستکش در خاورمیانه و غرب آسیا را دارد.

۱۲. ارائه بهترین خدمات و ارتباط با مصرف‌کنندگان و بدست آوردن سهم مناسبی از بازار جهانی، چشم‌انداز این شرکت است.

۱۳. یکی از شرکت‌های پخش محصولات این مجموعه، گروه پخش پرنیان مهیار است که در دی ماه ۱۳۷۵ در راستای اهداف اصلی و نیز اصول اعتقادی در سطح بازارداخلی ، راه‌اندازی شد.

۱۴. این مجموعه در فاز اول برنامه‌های طرح و توسعه خود را با احداث مراکز توزیع و فروش در استانهای مختلف کشور به پایان رسانید، اکنون با ۲۰ مرکز و بیش از ۴۰ هزار مشتری، علاوه بر تنوع محصولات و پراکندگی جمعیت در ایران، عرضه و توزیع محصولات غذایی گروه تولیدی مهرام را به طور انحصاری و خاص با استفاده از پیشرفته‌ترین سیستم‌های مکانیزه، ناوگان مجهز حمل و نقل انجام می‌دهد. این شرکت موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی استاندارد مدیریت کیفیت شد.

1۵. مجموع ارزهای دریافتی شرکت، رقم ۳۰،۹۷۵،۶۶۹،۵۰۵،۶۶۷ ریال است.

1۶. شرکت دستکش حریر ایران در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی  «ایران هلث» حضور داشته است.

مرتبط با : دستکش حریر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز