همه آنچه باید درباره کاشی و سرامیک الوند بدانید

لست سکند

در هر کسب و کار و فعالیتی، نوآوری به عنوان کلید موفقیت عمل می‌کند. این فرآیند بخشی جدایی‌ناپذیر از استراتژی در شرکت‌های فعال در هر حوزه‌ای است. یکی از الزامات زیبایی هر بنایی، کاشی و سرامیک به کار رفته در آن است که نمای جذابی به انواع ساختمان و فضاهای داخلی می‌دهد.

افراد در انتخاب کاشی و سرامیک حساسیت خاصی به کار می‌برند؛ چراکه انتخاب مناسب این محصول، نقش مهمی در زیبایی و هویت ساختمان ایفا می‌کند. صنایع کاشی و سرامیک الوند، یکی از مجموعه‌های فعال در تولید محصول با کیفیت است که در ساخت محصول خود از طراحی‌های بروز استفاده می‌کند. کاماپرس در ادامه به معرفی بیشتر این شرکت می‌پردازد؛

تولید محصولات مقاوم، هدف شرکت الوند

از زمان تاسیس شرکت کاشی و سرامیک الوند، دو دهه می‌گذرد. این مجموعه در طراحی و تولید محصولات سرامیکی، از تجهیزات بروز در تولید کاشی‌های دیوار، پرسلان لعابدار، سرامیک‌های کف و محصولات گرانیتی به بازارهای داخلی و خارجی استفاده می‌کند. حجم ظرفیت سالانه تولیدات این شرکت، بالغ بر دوازده میلیون متر کاشی و سرامیک است؛ تولید انواع محصول این شرکت در ۳ کارخانه انجام می‌شود.

محصولات تولیدی شرکت کاشی و سرامیک الوند، انواع کاشی دیوار، سرامیک کف، پرسلان لعابدار، تکنیکال، شوگر افکت، لعابدار فول پولیش و قطعات دکوری را شامل می‌شود. از جمله ویژگی‌های سرامیک پرسلانی لعابدار که باعث پرطرفدار بودن این محصول می‌شود، می‌توان گفت که در برابر سایش و ضربه مقاوم است، سطح کاملا مسطحی دارد، در برابر مواد شیمیایی مقاومت بیشتری داشته و آب کمتری هم جذب می‌کند.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر رضا صفاری، مدیرعامل شرکت کاشی و سرامیک الوند است.

راهیابی به بورس اوراق بهادار تهران‌

شرکت کاشی و سرامیک الوند با نماد «کلوند» در سال ۱۳۷۳در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد، و در اسفندماه همان سال، از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است. شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، سهامی عام، با ۲۷۴ میلیون سهم و ۶۸ درصد از سهام کلوند، سهامدار اصلی شرکت کاشی و سرامیک الوند محسوب می‌شود. سهام این شرکت در بازار امروز، ۸ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال ارزش دارد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، فعالیتش را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد. در ابتدا با سرمایه ثبتی یک میلیارد ریال و تحت پوشش شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، به عنوان یکی از هلدینگ‌های تخصصی در حوزه کاشی و سرامیک در سهامی خاص فعالیت می‌کند.

محصولات شرکت صدر تامین در سه گروه صنایع سرامیک، صنایع معدنی فلزی و صنایع معدنی غیرفلزی دسته‌بندی می‌شود. در دسته اول انواع لعاب وکاشی و سرامیک، در دسته دوم محصولات نوردی، اکستروژن و انواع فولاد و در دسته آخر، آجر نسوز، مواد ویژه، عایق‌های حرارتی و رطوبتی، کائولن فرآوری شده و خام، سولفات سدیم و نمک خوراکی تقسیم می‌شوند.

رضایت مشتریان، اصل مهم در شرکت الوند

خط مشی و دیدگاه شرکت کاشی و سرامیک الوند، علاوه بر تعهد به رعایت قوانین محیط‌زیستی و مقررات ایمنی و استانداردهای مرتبط با محیط کار، افزایش رضایت مشتریان یک اصل مهم است. به همین منظور، سیستم مدیریت یکپارچه IMS ، را در سازمان خود پیاده‌سازی کرده است. این سیستم مدیریت، ترکیبی از استانداردهای سیستم مدیریت چندگانه است که در سازمان آن ثبت شده است.

مجموعه کاشی و سرامیک الوند، موفق به دریافت لوح طلایی استاندارد، تندیس طلایی تعهد به کیفیت از کشور فرانسه،گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت و مدیریت یکپارچه، گواهینامه استاندارد کیفی از اروپا شده است.

مرتبط با : کاشی و سرامیک الوند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز