همه آنچه باید درباره راسان بدانید

حتما با شعار «زندگی آسان با محصولات راسان» آشنا هستید. این شعار تبلیغاتی مربوط به مجموعه ماهسان پویا است که دارای دو برند «راسان» و «ماهسان» است.

در ادامه کاماپرس به ۱۰ نکته کلیدی درباره مجموعه ماهسان پویا«راسان» می‌پردازد که دانستن آن می‌تواند برای فعالین صنعت تاسیاست جالب باشد؛

۱. مجموعه ماهسان پویا در سال 1376 تاسیس شد و آغاز به فعالیت کرد. پیش از آن، مدیران این شرکت، به شغل تجارت مشغول بودند و از نمایندگان فعال یک شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی آلمانی بودند. همین امر موجب رشد یک ایده در این افراد شد و اندیشه تولید شیرآلات بهداشتی با کیفیت آلمانی، به هدف این شرکت تبدیل شد.

۲. امروز با گذشت سال‌ها از آن تاریخ، این شرکت دارای دو برند راسان و ماهسان است و تبدیل به یک رقیب جدی برای شیرآلات خارجی موجود در کشور شده است. این شرکت دارای بیش از 200 نفر پرسنل است و در شهرک صنعتی عباس‌آباد تهران واقع شده است.

۳. بنا بر ادعای ماهسان پویا، در هر نقطه‌ای از ایران که شیرآلات بهداشتی راسان و ماهسان بفروش می‌رسد، یک دفتر خدمات و پشتیبانی نیز وجود دارد. همچنین ماهسان پویا، تمام محصولات راسان و ماهسان را به مدت ۵ سال گارانتی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

۴. مدیرعامل مجموعه ماهسان‌پویا، محمد‌حسن مرجانی و نائب رئیس آن عباس مرجانی است. حسین مرجانی و علی مرجانی نیز اعضای هیات مدیره آن هستند.

۵. محصولات این شرکت شامل شیر روشویی، شیر سینک، شیر آفتابه، شیر دوش، یونیکا و یونیورست، فلاش تانک و شیرآلات هوشمند است.

۶. محبوب‌ترین محصولات این شرکت یونیورست اهرمی راشا راسان، روشویی ثابت هوشمند الکترونیکی چشمی، شیر سینک و تصفیه راشل راسان، شیر سینک باران اهرمی راسان، شیر سینک هوشمند اهرمی لمسی راسان، شیر سینک سارینا اهرمی راسان، یونیورست اهرمی تینا طلایی راسان و دوش اهرمی لوتوس مشکی راسان هستند.

۷. مجموعه ماهسان پویا در سال 98 در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان کیش، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران و نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تبریز حضور داشته است. همچنین این شرکت در سال 97 در نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز، نمایشگاه صنعت ارمنستان، نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، نمایشگاه بین‌المللی تخصصی طراحی و دکوراسیون داخلی عمان و نمایشگاه صنعت ساختمان هرمزگان شرکت داشته است.

۸. این شرکت عنوان واحد برگزیده استاندارد و عنوان برند محبوب مصرف کنندگان سال 98 را از آن خود کرده است.

۹. شیر تکپایه با علم بلند نیوکاستا، جزء شیرآلات صادراتی شرکت شیرآلات بهداشتی راسان است.

۱۰. طبق اظهارات مدیرعامل مجموعه ماهسان پویا، این شرکت با تلاش و پیشرفت‌های بسیار خوب در زمینه تولید محصولات، توانسته بازار خوبی در چندین کشور برای این تولیدات خود ایجاد کند. محصولات ماهسان پویا به‌طور مستقیم به کشور عراق و به‌صورت غیرمستقیم به کشورهای آسیای میانه صادر می‌شود.

مرتبط با : راسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز