اطلاعات کاربردی پیش از خرید فرش قرمز

فرش قرمز-کاماپرس
لست سکند

فرش قرمز یکی از عناصر جدایی‌ناپذیر خانه‌های ایرانی است که از گذشته تا کنون، محبوبیت و شکوه خود را حفظ کرده و به انواع سبک های دکوراسیون منازل از کلاسیک گرفته تا مدرن راه پیدا کرده است. به گزارش کاماپرس، فرش قرمز نماد خانه‌های ایرانی بوده که به واسطه مزایای متعدد آن اعم از ظاهر لوکس و زیبا، ایجاد گرما و صمیمت در فضای خانه، طرح و نقش های متنوع و ست‌پذیری بالای آن، در میان خانواده‌های ایرانی به شدت محبوب است؛ با این حال، آشنایی با نحوه ست کردن فرش قرمز با دیگر اجزای دکوراسیون، قیمت و کاربردهای آن برای خرید این فرش بسیار اهمیت دارد.

این گزارش به بررسی نکات ضروری پیش از خرید فرش قرمز ‌پرداخته است.

فرش قرمز-کاماپرس

کاربردهای فرش قرمز

فرش قرمز به عنوان نمادی از فرش ایرانی، علاوه بر خانه‌ها و دکوراسیون منازل، در موارد بسیاری کاربرد دارد که برخی از آنها در ادامه بررسی شده است.

تشریفات: احتمالا بارها نام فرش قرمز را در جشنواره‌ها و تشریفات مختلف شنیده‌اید. یکی از کاربردهای فرش قرمز، در تشریفات همایش‌ها و جشنواره‌ها است که به عنوان احترام در مقابل مهمانان پهن می‌شود و نشانه خوشامدگویی است.

راز آسمان پایتخت

تبلیغات: فرش قرمز به واسطه ظاهر لوکس و زیبا موجب ایجاد جذابیت و جلب مخاطب شده و از این رو برای تبلیغات‌ و مارکتینگ اعم از نمایشگاه‌ها یا افتتاحیه‌ها کاربرد دارد.

محیط‌های اجتماعی: فرش قرمز یک گزینه ایده‌آل و جذاب برای دکوراسیون فضاهای اجتماعی همچون رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها و تالارها و حتی سالن‌های سینما، کنسرت و تئاتر است.

دکوراسیون منازل: در نهایت انواع فرش قرمز با طرح ها و سبک های گوناگون از فرش 12 متری کلاسیک گرفته تا قالیچه و گلیم های کوچک، گزینه‌های جذاب و شیک برای دکوراسیون منازل محسوب می‌شوند.

فرش قرمز-کاماپرس

چطور فرش قرمز را با دکوراسیون خانه ست کنیم؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرش قرمز، قابلیت ست‌پذیری بالای آن با انواع رنگ ها و سبک های دکوراسیون است؛ با این حال، آشنایی با برخی نکات برای هماهنگی هرچه بیشتر فرش قرمز با دکوراسیون اهمیت دارد که برخی از آن‌ها در ادامه شرح داده شده است.

ست کردن فرش قرمز با مبلمان

یکی از مهم‌ترین نکات در خرید فرش قرمز و استفاده از آن در دکوراسیون خانه، هماهنگی آن با مبلمان است. یک پیشنهاد جذاب برای ست کردن فرش قرمز با مبل ها، استفاده از رنگ های مکمل قرمز برای مبلمان است که موجب ایجاد یک نوع هماهنگی یا هارمونی در دکوراسیون می‌شود. به عنوان مثال می‌توان به ست کردن مبل سبز با فرش قرمز اشاره کرد.

از دیگر رنگ هایی که هماهنگی زیبایی با فرش قرمز ایجاد می‌کنند، می‌توان به مبل هایی با رنگ کرم، سفید، آبی، طوسی یا حتی نارنجی اشاره کرد.

هماهنگی فرش قرمز با چیدمان و اکسسوری‌ها

نکته بعدی در دکوراسیون خانه با فرش قرمز، هماهنگی طرح و نقش آن با چیدمان خانه است. به عنوان مثال اگر از فرش قرمز برای کف خانه خود استفاده می‌کنید، بهتر است سایر اکسسوری‌ها و چیدمان منزل مانند مجسمه‌ها، آباژور، گلدان و امثال آن دارای رنگ های خنثی باشند. همچنین استفاده از یک میز چوبی قهوه ای در کنار فرش قرمز بسیار شیک و جذاب است و در سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال بسیار اهمیت دارد.

فرش قرمز- کاماپرس

هماهنگی فرش قرمز با پرده ها

هماهنگی پرده ها به عنوان بخش مهمی از دکوراسیون خانه با فرش قرمز بسیار اهمیت دارد. برای ست کردن پرده‌ها با فرش قرمز فقط کافی است کمی از سلیقه و خلاقیت خود را به کار بیندازید.

اگر به دنبال یک محیط شیک و لوکس و در عین حال مینیمال و آرامش بخش هستید، پرده های شفاف با رنگ های سفید یا کرم که اجازه عبور نور خورشید را می‌دهند، گزینه بسیار جذابی است. همچنین اگر به دنبال یک محیط کلاسیک و لاکچری هستید، می‌توانید از ترکیب زیبا و چشم‌گیر پرده هایی با رنگ طلایی عمیق یا بورگاندی با فرش قرمز استفاده کنید.

فرش قرمز-کاماپرس

خرید مطمئن انواع فرش قرمز از «قالی کاشان»

مجموعه قالی کاشان به عنوان یک فروشگاه معتبر و با سابقه در حوزه فروش انواع فرش های ماشینی کاشان از برندهای مطرح همچون فرش محتشم، فرش عقیق، فرش بزرگمهر، فرش میناز و دیرین فرش آریا فعالیت می‌کند. این مجموعه با فروش بدون واسطه و کاملا مستقیم انواع فرش کاشان، تلاش می‌کند که محصول با قیمت ارزان و منصفانه به دست مشتری برسد. از دیگر خدمات ویژه قالی کاشان می‌توان به ارسال رایگان در کوتاه‌ترین زمان، گارانتی بازگشت وجه و ضمانت 120 ماهه اشاره کرد.

متقاضیان برای خرید انواع فرش قرمز با تضمین کیفیت و قیمت ارزان می‌توانند به وبسایت https://ghaliekashan.com مراجعه کنند و ضمن مشاهده طرح فرش ها، برای دریافت مشاوره و خرید فرش از طریق شماره تلفن همراه 09130677797 با کارشناسان قالی کاشان در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : قالی کاشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز