هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان 1401

سنگ و معدن و صنایع وابسته-کاماپرس

هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن، ماشین­‌آلات و صنایع وابسته از روز 24 آبان ماه 1401به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان آغاز به کار می­‌کند.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 30 هزار مترمربع توسط شرکت رستاک پاد ویژن با حضور 170 شرکت داخلی و نمایندگی شرکت خارجی فعال در حوزه سنگ، معادن، ماشین‌­آلات و صنایع وابسته جهت معرفی خدمات، محصولات و آخرین دستاوردهای خود در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان برگزار می­‌شود.

در این رویداد  فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌­برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران و فعالان حوزه ماشین‌­آلات استخراج و فرآوری، تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ حضور دارند. همچنین علاوه بر مشارکت تولیدکنندگان و عرضه­‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل‌ونقل و بازرگانی، حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل­‌ها، سازمان­‌ها و موسسات دولتی و خصوصی نیز در این نمایشگاه شرکت می­‌کنند.

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 24 الی 27 آبان ماه 1401 از ساعت10 الی 18 در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

شانزدهمین دوره این نمایشگاه طی آذر ماه سال گذشته با حضور 150 شرکت داخلی فعال در این حوزه از 14 استان کشور و نمایندگانی از 7 کشور خارجی در محل نمایشگاه­ بین­‌المللی اصفهان برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : رستاک پاد ویژن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز