هشدار مهم ایران خودرو درباره کلاهبرداری به نام این شرکت

شرکت ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای خطاب به مشتریان خود درباره برخی تبلیغات فریبکارانه که توسط سودجویان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی با سوء استفاده از نام این شرکت انجام شده، هشدار داد.

به گزارش کاماپرس، سودجویی و کلاهبرداری با استفاده از نام شرکت های خودروسازی بزرگ کشور موضوع تازه ای نیست و پرونده های کلاهبرداری فراوانی در محاکم قضایی به همین موضوع اختصاص  دارد. با این حال هنوز هم هستند متقاضیان خودرو که بی توجه به هشدارهایی که در این زمینه از سوی پلیس یا شرکت های خودروسازی داده می شود، در دام سودجویان می افتند و سرمایه خود را از دست می دهند.

در تازه ترین خبر، سودجویان بار دیگر نام شرکت ایران خودرو را طعمه فریب مردم قرار داده اند.

در پی این اتفاق، یک مقام مسئول درگروه صنعتی ایران‌خودرو، درباره کلاهبرداری سودجویان در قالب دعوت به مشارکت در طرح‌های فروش محصولات ایران‌خودرو هشدار داد.

ایران خودرو در زمان ثبت نام هیچ وجهی دریافت نمی کند

راز آسمان پایتخت

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در این باره توضیح داد: ترفندهای متفاوتی از طرف افراد کلاهبردار برای دعوت از مشتریان برای مشارکت در طرح‌های فروش ایران‌خودرو صورت می‌گیرد، در حالی‌که تنها مرجع ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو سایت esale.ikco.ir است.

این مقام مسئول در شرکت ایران خودرو افزود: متاسفانه تبلیغاتی از طریق برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در‌خصوص فروش خودرو با قیمت‌های غیر‌واقعی و اغوا‌کننده، یا عرضه برخی محصولات که از چرخه تولید خارج‌شده دیده می‌شود و حتی با جعل بخش‌نامه‌های ابلاغی شرکت ایران‌خودرو اقدام به عرضه محصولات شرکت ایران‌خودرو می‌کنند. تاکید می‌شود این موارد کلاهبرداری بوده و ارتباطی به طرح‌های فروش ایران‌خودرو ندارد.

رحمانی تصریح کرد: در حال‌حاضر هیچ‌گونه‌ وجهی در زمان ثبت‌نام از متقاضیان تقاضا و دریافت نمی‌شود.

وی یادآورشد: عرضه محصولات ایران‌خودرو به‌صورت فروش فوری یا پیش‌فروش با سودهای غیر‌متعارف یا با قیمت‌های بسیار پایین، از مصادیق بارز کلاهبرداری است.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز