هزینه زایمان لاکچری در ۹۹/۹/۹ چقدر است؟

لست سکند

بعضی از والدین برای ثبت تاریخ رند در شناسنامه فرزندانشان هزینه های زیادی متحمل می شوند. از هزینه زایمان لاکچری گرفته تا هزینه هایی که باید برای درمان نوزادان زودرس بپردازند.

به گزارش کاماپرس، بیمارستانها شلوغ است. تب و تاب زایمان در تاریخ رند باعث شده صف سزارین های پیش از موعد و حتی دیرتر از موعد بیشتر از همیشه باشد. حتی بعضی ها از چند روز قبل نوبت گرفته اند تا فرزندشان را سر ساعت ۹ و ۹ دقیقه ۹ آذرماه به دنیا بیاورند. خبرها حاکی از این است که بعضی از خانواده ها برای این زایمان های لاکچری هزینه های زیادی هم متحمل شده اند.

چند روز پیش یک پرستار توییت کرده بود که یک خانواده برای زایمان سزارین در این روز و سر ساعت ۹ صبح حدود ۱۳۰ میلیون تومان به بیمارستان پرداخته اند.

آمار تولدهای لاکچری در تاریخ رند

فقط کافی است به آمار تولد در تاریخهای رند چند سال گذشته نگاهی بیندازید. در تاریخ ۸/۸/۹۸ آمار به این شکل است ۵۲۴۲ نوزاد به دنیا آمده اند. درتاریخ ۷/۷/۹۷ هم ۲۱۸۷ نوزاد به دنیا آمده اند. در تاریخ ۶/۶/۹۶هم ۵۶۸۰ نوزاد متولد شده اند و …

راز آسمان پایتخت

عقب نشینی ثبت احوال به نفع لاکچری بازها

با توجه به تب تولد در تاریخ ۹۹/۹/۹ ثبت احوال امسال اعلام کرد کودکانی که در ۱۵ روز اول آذر ماه متولد شوند والدین می‌توانند برای آن‌ها شناسنامه به تاریخ ۹۹/۹/۹ دریافت کنند، اما لاکچری باز‌ها باز هم قانع نمی‌شوند آن‌ها به دنبال تاریخ تولد اورجینال هستند و از قضا اورجینال هر چیزی را می‌پسندند و حاضر هستند تا ۱۳۰ میلیون تومان بدهند و اتاق عمل را برای تولد فرزند لاکچری و خاصشان رزرو کنند.

هشدار وزارت بهداشت به بیمارستانها

هفته گذشته معاونت درمان وزارت بهداشت در نامه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به تجربه نگران‌کننده در تاریخ‌های لاکچری سال‌های قبل، دستورالعملی را ابلاغ کرد و هشدار‌های جدی به متخلفان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت درمان وزارت بهداشت اعلام کرد که چندین تاریخ مناسبتی و تقویمی در سال جاری رصد شد که متاسفانه نتایج آن حاکی از افزایش معنادار آمار سزارین‌های غیر ضرور توسط بعضی از پزشکان و بیمارستان‌هاست وبا توجه به در پیش بودن تاریخ ۹۹/۹/۹، بررسی و شناسایی میزان همراهی و عملکرد پزشکان و بیمارستان‌ها در کنترل این اقدام غیرموجه در دستور کار جدی وزارت متبوع قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بهداشت و سلامت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز