هزینه اقامت در هتل سینور مشهد 24 شهریور 1401

لست سکند

هتل سینور مشهد در سال 1394 افتتاح شد اما در سال 1397 بود که یک ستاره به ستاره‌های آن اضافه و تبدیل به هتلی 5 ستاره شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این هتل در 22 طبقه و با 268 واحد اقامتی در یک کیلومتری حرم مطهر در خیابان 17 شهریور واقع شده است. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل سینور به پاساژهاي متنوع خيابان هفده شهريور نظير مجتمع تجاري امام رضا و پاساژهاي آسمان و آکسون نزديک است.

همچنین تنها با 10 دقیقه پیاده روی از هتل سینور مشهد می‌توان به حرم مطهر رسید. از سوی دیگر، سرویس ترنسفر رایگان به حرم نیز دارد. پارک ميرزا کوچک خان جنگلي و باغ خوني نیز در مجاورت آن قرار دارند. اين هتل سرويس ترنسفر فرودگاهي رايگان نيز دارد که البته لازم است از 24 ساعت قبل هماهنگ شود تا معطل نمانيد.

امکانات هتل سینور مشهد

مهمانان هتل سینور می‌توانند خستگی خود را با خدمات استخر، سونا، جکوزی، غار نمک، حوضچه نمک و ماساژ، رفع کنند. همچنین فوتبال دستی و بیلیارد، حمام سنتی و مغربی می‌تواند باعث نشاط آن‌ها شده و در دیگر نیازی نباشد برای سفر تفریحی خود از خود خارج شوند.

راز آسمان پایتخت

قابل توجه است که هتل سینور دارای رستورانی مجلل در طبقات 16 و 17 است که چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر را به دست می‌دهد. روف گاردن، کافی‌شاپ و رستوران سنتی آن نیز پاسخگوی تمامی سلایق هستند و می‌توانند لحظات خوشی را برای مهمانان هتل فراهم کنند.

گفتنی است که سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و لابی بزرگ و لوکس این هتل کاملا در خور نیاز کسانی است که برای یک سفر کاری به مشهد آمده و در هتل اقامت دارند. سالن کنفرانس این هتل تا 300 نفر نیز ظرفیت دارد.

پارکینگ، خدمات فکس و فتوکپی و دستگاه خودپرداز نیز از دیگر امکانات و خدمات هتل سینور مشهد به شمار می‌روند.

انواع اتاق‌های دوتخته دبل و توئین، اتاق کانکت، اتاق سه تخته، سوئیت رضوی، سوئیت سلام، سوئیت پرنسس، اتاق امپریال و سوئیت پرزیدنت از انواع واحدهای هتل سینور مشهد به شمار می‌روند که در قیمت‌های مختلف ارائه می‌شوند. البته باید توجه داشت که هزینه اقامت در هرکدام از اتاق‌ها باتوجه به روزهای مختلف هفته می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه هزینه روز اقامت در هتل سینور مشهد قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز