هزینه اقامت در هتل الماس 2 مشهد 17 شهریور 1401

لست سکند

هتل پنج ستاره الماس دو مشهد که در سال 1395 افتتاح شد دریچه‌ای رو به هشت تمدن جهانی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل الماس2 پنجره‌ای به سوی هشت تمدن جهان از جمله تمدن‌های روم باستان، روسیه، تایلند، هندوستان، عرب، ترکیه، آفریقا و ایران است. این هتلی گویی روایتگر داستان هشت الماس است که در هر طبقه می‌توان نشانه‌هایی از این تمدن‌ها دید.

هتل پنج ستاره الماس 2 که یکی از بهترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود، در خیابان امام رضا یعنی یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین خیابان‌های مشهد واقع شده است. فاصله هتل الماس 2 تا حرم امام رضا(ع) هم تنها 1.5 کیلومتر است به طوری که مسافران به آسانی با تنها کمی پیاده‌روی می‌توانند به حرم برسند. البته این تنها حسن موقعیت مکانی این هتل نیست. بلکه دسترسی آن به مراکز خرید نیز مناسب است.

هتل الماس ۲ دارای  ۲۵ طبقه و ۲۱۶ واحد اقامتی است که همانطور که گفته شد برخی از این واحدها با الهام از معماری خاص ملل مختلف، به سبک‌های ایران باستان، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی، عربی و … طراحی شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

از دیگر امکانات هتل الماس 2 می‌توان به رستوران روف‌گاردن و گردان آن اشاره کرد که چشم‌اندازی زیبا از شهر برای مهمانان به ارمغات می‌آورد. کافی‌شاپی باکیفیت نیز در این هتل از مسافران پذیرایی می‌کند. به طور کلی، رستوران الماس با منوی متنوع از غذاهای ایرانی و خارجی، رستوران چشم‌انداز با چشم‌انداز بی‌نظیر رو به گنبد طلا، کافی‌شاپ الیزه با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه، کافه الماس در محیطی باز ‌همراه با آلاچیق، میز و صندلی راحت) از امکانات رفاهی این هتل هستندو

گفتنی است که خدمات ورزشی و تفریحی هتل نیز برای مهمانان رایگان است.

همچنین درباره امکانات واحدهای هتل الماس 2 مشهد می‌توان گفت تمامی آن‌ها به امکاناتی همچون اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات الکترونیکی، تلویزیون، میز آرایش و مطالعه، یخچال، مینی‌بار و حمام مجهز شده‌اند. سالن کنفرانس، بازارچه خرید با فروشگاه‌های مختلف، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی خدمات و خشک‌شویی نیز از دیگر امکانات هتل الماس 2 به شمار می‌روند.

هزینه اقامت در هتل الماس 2 مشهد ، بستگی به روز اقامت، نام اتاق، مدت اقامت و بسیاری از فاکتورهای دیگر دارد. در ادامه قیمت یک شب اقامت در این هتل قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز