هزینه اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران 15 شهریور 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اسپیناس، نام یکی از کوه‌های سلسله جبال البرز است که در نزدیکی آستارا واقع شده است. در ایام قدیم، دامنه این کوه محل اقامت مسافرانی بوده که می‌خواستند از آستارا به اروپا بروند. از این رو، کلمه اسپیناس معنای اقامت گزیدن در منطقه خوش آب و هوای دامنه کوه می‌دهد. کلمه پالاس هم برگرفته از کلمه انگلیسی  palace به معنای قصر است. و ترکیب این دو، نام لوکس‌ترین هتل ایران را تشکیل می‌دهد؛ هتل اسپیناس پالاس تهران .

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل اسپیناس پالاس تهران در تاریخ 7 دی سال 1394 با حضور معاون اول رئیس جمهور وقت افتتاح شد. معماری منحصر به فرد، طراحی داخلی بی‌نظیر و امکانات لوکس آن، باعث شده اسپیناس پالاس به عنوان یک هتل تجملاتی در ذهن بسیاری از ایرانیان شناخته شود.

هتل اسپیناس پالاس تهران هتلی 28 طبقه و 5 ستاره است که در مساحتی بالغ بر 75 هزارمترمربع ساخته شده است. این هتل، دارای چهار مجموعه رستوران و کافی‌شاپ است که برای استفاده از خدماتشان لازم به رزرو اتاق نیست.

معرفی کافه و رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

کافه سان‌ست، نام کافی‌شاپ این مجموعه است که امکان سرو غذا در فضای باز را نیز فراهم کرده و همچنین شرایط استعمال دخانیات در آن پیش‎بینی شده است. رستوران لاتون هم که در طبقه سوم هتل اسپیناس قرار دارد، دید پانورامای جذابی از شهر تهران می‌دهد لاتون دارای یک اتاق VIP هم هست که در فضایی استثنایی از مهمان خود پذیرایی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

اما این هتل در اوج لوکس و مدرن بودن، سنت ایرانی را نیز در خود دارد. رستوران سنتی دیبا با طراحی داخلی الهام‌گرفته از معماری ایرانی شامل پنجره‌های چوبی مشبک با شیشه‌های رنگی است. همچنین عتیقه‌های آنتیک، سقف گچبری شده، نقاشی‌های نفیس رئالیستی و رمانتیک ایرانی و مبلمان سنتی، فضا را بیش از پیش با فرهنگ کهن ایرانی گره می‌زنند.

اسکای لانژ هم رستورانی لوکس در طبقه 21 هتل اسپیناس پالاس تهران است. طراحی داخلی رستوران اسکای لانژ به صورت دو طبقه و همراه با دیزاین بسیار زیبایی است. طبقه اول مخصوص سرو غذا و طبقۀ دوم مخصوص استعمال قلیان و سیگار است. در تراس فوق العاده این رستوران مرتفع می‌توان کل تهران را زیر پا، احساس کرد.

هتل اسپیناس پالاس دیگر چه امکاناتی دارد؟

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک هتل 5 ستاره برخورداری از استخر و امکان ورزشی مانند باشگاه و مرکز سلامتی است. هتل اسپیناس پالاس نیز دارای استخر و باشگاه ورزشی است. باشگاه ورزشی و استخر هتل اسپیناس پالاس در طبقۀ منفی چهار قرار دارند. گفتنی است که اتاق ماساژ و اسپای هتل نیز، با کارآزموده‌ترین متخصصان ماساژ ساعاتی پر از آرامش را برای مسافران فراهم خواهند کرد.

علاوه بر این‌ها، اسپیناس پالاس دارای یک سالن کنفرانس مجهز برای برگزاری رویدادهای مهم اجتماعی، هنری و سیاسی است. همچنین، برگزاری مراسم عروسی نیز در تالار برگزاری جشن هتل اسپیناس پالاس  امکان‌پذیر است. این هتل دارای چند سالن مجزا و مخصوص برای برگزاری مراسمات باشکوه عروسی است. تالار سالن گراند و اتاق‌های چند منظوره‌اش یکی از همین مکان‌هاست. سالن دیگر نیز تالار امیران است که از محبوب‌ترین تالارهای تهران برای برگزاری جشن عقد و عروسی به شمار می‌رود. در ادامه هزینه اقامت در اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران قابل مشاهده است. البته باید توجه داشت که این قیمت‌ها مربوط به زمان درج این نوشتار هستند و در زمان خرید مشتریان، ممکن است تغییر کرده باشند؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز