هر آنچه باید درباره چینی کرد بدانید + قیمت چینی کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

به طور کلی به ظروف شکستنی که با روشی مخصوص ساخته و در کوره پخته می‌شوند، چینی می‌گویند. چینی سفالینه‌ای لطیف است که نخستین بار در انگلستان ساخته شد؛ خاک ساخت ظروف چینی مخصوص بوده و حتماً باید ظروف لعاب داده شوند. از این جنس برای تولید انواع ظروف و محصولات بهداشتی مانند سنگ‌های مورد نیاز در ساختمان استفاده می‌شود. در ایران کارخانه‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند که یکی از آنها چینی کرد است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به بررسی بیشتر کارخانه چینی کرد و محصولات تولیدی آن می‌پردازد؛

در ایران کارخانجات ساخت کالاهای چینی متنوعی وجود دارد. چینی کرد یکی از برندهای معتبر ساخت چینی در ایران است، شرکت چینی کرد در سال ۱۳۶۲ افتتاح شد، این شرکت در همان سال کار صادرات چینی را به خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز کرد.

این کارخانه با مساحت ۳۰۰ هزار متر مربع در شهر کرمانشاه به عنوان یکی از برندهای معروف و معتبر ساخت چینی با کیفیت بالا در ایران فعالیت می‌کند. دستگاه‌های موجود در چینی کرد همه از مجهزترین و مدرن‌ترین تجهیزات ساخت چینی هستند، سالانه حدود بیش از یک میلیون و 200 هزار قطعه چینی در این کارخانه تولید می شود. چینی کرد در سال ۱۳۸۶ خط تولید کاشی خود را نیز راه اندازی کرد.

راز آسمان پایتخت

محصولات چینی کرد توالت ایرانی، توالت فرنگی، روشویی، زیر دوشی و … را شامل می‌شود و تمامی این محصولات دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا هستند.

خرید آنلاین محصولات چینی کرد

ابزارینا یک فروشگاه آنلاین عرضه‌کننده تجهیزات بهداشتی و شستشوی ساختمان است. در فروشگاه آنلاین ابزارینا انواع مختلفی از محصولات چینی کرد در دسترس مشتریان است. این مجموعه دارای مشاورین متخصص و مجربی است که برای خرید مطمئن و با صرفه به خریدار کمک می کنند.

در سایت اصلی ابزارینا اطلاعات کاملی از محصولات موجود در این فروشگاه بارگذاری شده است. خریداران فرصت دارند تا ۷ روز بعد از صدور فاکتور کالای خریداری شده را مرجوع یا تعویض کنند، مبلغ مرجوعی تا ۷۲ ساعت بعد به حساب خریدار واریز می‌شود. خریداران عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت رسمی ابزارینا مراجعه و یا در شبکه های مجازی اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، تلگرام و لیندکین این مجموعه را دنبال کنند.

در ادامه بازه قیمت برخی از محصولات برند چینی کرد موجود در ابزارینا را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز