هر آنچه باید درباره پارس ایر بدانیم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توجه به تعطیلی‌های ایجاد شده در کشور همچنین نزدیک شدن به ایام تعطیلات عید، بسیاری افراد برای مقصد انتخابی خود به‌دنبال سایت‌های معتبر برای خرید خدمات مسافرتی می‌گردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پارس ایر یکی از ارائه‌دهندگان خدمات مسافرتی و پروازی است که می‌توان برای خریداری ، استرداد و اعتبار سنجی بلیط هواپیما همچنین خدمات دیگر به آن مراجعه کرد. کاماپرس در ادامه به معرفی این شرکت می‌پردازد؛

پارس ایر در سال 1394 با هدف راه‌اندازی اولین خط هوایی تمام منطقه‌ای تاسیس شد. این شرکت در فاز اول 3 فروند هواپیمای جت بمباردیر CRJ 200 ساخت کشور کانادار را به کار گرفت. کلیه ناوگان پارس ایر در ایران ثبت شده‌اند و از آنجایی که وسائط پرنده این شرکت هواپیمایی برای بعد از سال 2000 میلادی است، به عنوان یکی از جوانترین ناوگان عملیاتی کشور به شمار می‌رود. این شرکت از فرودین سال 1400 با اخذ مجوز AOC پروازهای عملیاتی خود را نیز آغاز کرد.

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس، کاپیتان سعیدرضا نصرفرد با سوابق خلبان یکمی ATR,FOKKER و AIRBUS340 است. معاون و مدیرعامل و مدیر بازرگانی شرکت هواپیمایی ایرتور، مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور، مشاور بازرگانی مدیرعامل شرکت آسمان و غیره را می‌توان از سابقه فعالیت نصرفرد عنوان کرد.

پارس ایر با اهدافی همچون خدمات‌رسانی مناطق کمتر توسعه یافته، ارتباط فرودگاه‌های منطقه‌ای به فرودگاه‌های اصلی کشور و برقراری پرواز مبادی جدید داخلی به مقاصد بین‌المللی تاسیس شد.

از مقاصد پروازی این شرکت می‌توان به تهران-کیش، تهران-شیراز، شیراز-تبریز، شیراز-کرمانشاه، شیراز-نجف، شیراز-مسقط، تهران-عسلویه، عسلویه-کرمانشاه، تهران-ماکو، یزد-کیش، آبادان-کیش، تهران-آبادان و تهران-آغاجاری اشاره کرد.

خدمات پارس ایر برای مسافران

پارس ایر در بخش خدمات مرتبط با خرید بلیط، قسمتی را برای استرداد قرار داده و متقاضیان می‌توانند این عملیات را به صورت آنلاین انجام دهند. در این بخش مسافران همچنین می‌توانند بلیط خود را اعتبارسنجی کنند. این شرکت در قسمتی از سایت خود برای خرید و استرداد بلیط نیز راهنما قرار داده تا متقاضیان پس از آموزش، عملیات موردنیاز را انجام دهند.

این مجموعه خدمات پرواز نیز ارائه می‌دهد که از آن‌ها می‌توان حمل موجود زنده، حمل‌ونقل مسافر توانخواه و کودک بدون همراه را نام برد.

پارس ایر در حال حاضر دارای سه دفتر در تهران، شیراز و کیش است که دفتر مرکزی این شرکت در جزیره کیش قرار دارد.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس

پارس ایر همچنین طی روزهای گذشته در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس نیز حضور داشته است.

این نمایشگاه از تاریخ 20 تا 23 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با حضور فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی برگزار شد. نمایشگاه بین‌المللی پارس با رویکرد گردشگری خوراک، ادبی، هنری، مذهبی و طبیعت برگزار شد که علاوه بر مشارکت‌کنندگان داخلی، نمایندگانی از 5 کشور جهان نیز در این رویداد حضور داشتند.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس ایر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز