هر آنچه باید درباره شرکت نظافت صنعتی آریا بدانید

تجهیزات نظافت صنعتی-کاماپرس
لست سکند

شرکت نظافت صنعتی آریا نمایندگی رسمی برند کارچر آلمان است و  محصولات و خدمات نظافتی را به مشتریان ارایه می‌کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی شرکت نظافت صنعتی آریا، خدمات و محصولات آن می‌پدازد؛

*شرکت نظافت صنعتی آریا در کنار برندهای مرجع حوزه نظافت صنعتی مانند ابراهیم، فرنام صنعت پاکسا، آذین صنعت و نگین صنعت مشغول به فعالیت است.

*محصولات شرکت نظافت آریا در دسته‌های جاروبرقی، اسکرابر و پولیشر، کارواش، مبل‌شوی، بخارشوی، دستگاه واکس‌زن، تجهیزات رفاهی و ترولی نظافت عرضه می‌شود. هرکدام از این دسته‌ها خود شامل انواع مختلفی از محصول می‌شوند. به عنوان مثال در دسته جارو برقی، انواع مختلف جاروی صنعتی، هتلی و خانگی، دائم کار و مرکزی قرار گرفته‌اند.

*شرکت نظافت صنعتی آریا تولیدکننده محصول نیست، بلکه محصولات برندهای مختلف را به مشتریان عرضه می‌کند. این شرکت کالاهای برندهای کلین واک، آنا و کاپیتانی ایتالیا را ارائه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

*در شرکت صنعتی آریا کارشناسانی برای ارائه خدمات مشاوره مستقر هستند. این کارشناسان به‌صورت به صورت تلفنی و حضوری به مشتریان مشاوره خرید ارائه داده و با توجه به مکان نظافت، وسعت آن، میزان و نوع کثیفی و غیره دستگاه مناسب برای خرید را معرفی می‌کنند.

*علاوه بر امکان خرید تلفنی و آنلاین محصولات شرکت نظافت آریا، امکان بازدید و خرید حضوری هم فراهم شده است. ساکنان شهر مشهد می‌توانند با مراجعه به شعبه حضوری شرکت در خیابان سناباد اقدام به بازدید و خرید کنند. راه‌های ارتباطی با این شرکت شامل شماره تلفن، فکس، واتساپ و پست الکترونیک می‌شود که در سایت نظافت صنعتی آریا ذکر شده‌اند.

*در سایت شرکت نظافت صنعتی آریا تمامی محصولات درج شده‌اند. با آنکه امکان خرید مستقیم از سایت وجود ندارد، اما محصولات به همراه تمامی اطلاعات و ویژگی‌ها در سایت ثبت شده‌اند تا خریداران بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را کسب کرده و درباره خرید خود تصمیم‌گیری کنند.

*در مهرماه سال 1399 شرکت نظافت صنعتی آریا به عنوان نماینده شرکت کارن تجارت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مشهد حضور یافته است. این شرکت با حضور در نمایشگاه بین‌المللی محصولات خود را به مشتریان و سایر عرضه‌کنندگان معرفی کرده و به عرضه دستگاه های خود پرداخته است.

اطلاعات کامل راجع‌به شرکت نظافت صنعتی آریا و محصولات آن به‌صورت کامل در سایت شرکت ذکر شده است.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : نظافت صنعتی آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز