هر آنچه باید درباره اپلیکیشن مالی بدانید

لست سکند

همه افراد به بررسی هزینه‌های روزمره مثل پرداختی بابت آب، برق، خرید اینترنت و … نیاز دارند و به نفع‌شان است این هزینه‌ها را کنترل کنند. اپلیکیشن مالی دیجی پی چنین امکانی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که از اپلیکیشن‌های مالی استفاده می‌کنند این امکان را دارند انواع هزینه‌های خود را ثبت و حساب خواهند کرد. بهترین اپلیکیشن‌های مالی مانند یک کمک حسابدار هستند و برای تخمین هزینه‌ها کاربرد زیادی دارند. این برنامه‌ها باعث می‌شوند کاربران شخصی برای هزینه‌های مختلف خود بودجه تعیین کنند و به راحتی امکان کنترل تمامی آن‌ها را داشته باشند. در تمامی برنامه‌های مالی کاربران این امکان را دارند تا حساب‌های مختلف را وارد کرده و برای پرداختی‌های ماهیانه خود به شکل قابل قبولی برنامه ریزی کنند.

کیف پول دیجی پی نیز تمامی خدمات را در خود دارد و افراد با این کیف پول امکان استفاده از انواع خدمات دریافتی و پرداختی را خواهند داشت. بنابراین با این کیف پول هم به راحتی امکان آگاهی از دخل و خرج وجود دارد. یکی از این برنامه‌ها کیف پول دیجی پی است که با استفاده از آن امکان دریافت انواع خدمات مالی وجود دارد. ضمن اینکه تمامی خدمات یاد شده در یک بستر مناسب و مطمئن انجام می‌شود.

راز آسمان پایتخت

کیف پول دیجی پی؛ خدمت مالی مطمئن برای همه افراد

کیف پول دیجی پی برنامه پرداخت موبایلی است که با شارژ آن امکان پرداخت‌های اینترنتی و الکترونیکی با سرعت زیاد و کمترین خطا و همچنین بیشترین امنیت وجود دارد. حتی دارندگان این کیف پول امکان پرداخت قبوض، شارژ سیم کارت و خرید بسته اینترنتی را نیز دارند. اما افرادی که خواهان این کیف پول هستند باید اپلیکیشن دیجی پی را دانلود کنند، وگرنه نمی‌توانند به این خدمت دسترسی داشته باشند.

افراد بعد از نصب و ورود به اپلیکیشن دیجی پی، به صفحه خانه این برنامه ارجاع داده می‌شوند. این صفحه از چند بخش موجودی کیف پول دیجی پی، دریافت اعتبار، کارت بانکی و دیگر خدمات تشکیل شده است.

کاربران براساس میزان مصرف خود امکان انتخاب امکانات اپلیکیشن را در صفحه اصلی خواهند داشت. همچنین در صفحه اصلی اپلیکیشن دیجی پی چند بازی سرگرم کننده وجود دارد که کاربران را قابلیت‌های این برنامه آشنا می‌کند.

ضمنا کسب و کارها نیز به راحتی امکان استفاده از درگاه دیجی پی را دارند و می‌توانند از خدمات این مجموعه اعم از پرداخت یار، درگاه پرداخت اشتراک و پرداخت هوشمند استفاده کنند.

نگاهی گذرا به خدمات مالی متنوع و پرکاربرد دیجی پی

پررنگ شدن نقش فناوری در زندگی روزمره باعث شده تا این بخش با ورود راهکارهای نوین و بازیگران جدید شکل تازه‌ای به خود بگیرد، دیجی پی یکی از این راهکارها و بازیگران است که به پیشرفت حوزه فناوری در ایران کمک کرده است.

دیجی پی به عنوان یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی به کاربران خدمات مختلف و امور مالی روزانه مانند انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ سیم کارت و بسته اینترنت، خرید بیمه، طرح ترافیک،کرایه تاکسی، پرداخت عوارض جاده‌ای، استعلام جریمه، خیریه، خرید اقساطی کالا، بیمه تجهیزات الکترونیکی و … ارائه می‌دهد. افراد تمامی این پروسه را در بستری امن پشت سر می‌گذارند و با استفاده از سیستم به روز پرداخت‌های خود را انجام دهند.

دیجی پی سال 1397 اولین نسخه اپلیکیشن خود را ارائه داد. این درگاه نماد اعتماد الکترونیکی و کسب و کار مجازی را دارد و در بستری امن به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

تاکنون وبسایت‌های شناخته شده‌ای مانند کمدا، دیجی کالا، فیدیبو و … از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند. افرادی که قصد دانلود نسخه تحت وب دیجی پی را دارند یا می‌خواهند برای سیستم اندروید یا آیفون خود اپلیکیشن آن را دانلود کنند، امکان مراجعه به وبسایت این مجموعه را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی پی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز