هرآنچه می‌خواهید درباره آیدی پی بخوانید

لست سکند

«آیدی پی» به عنوان یک کارت خوان مجازی و درگاه پرداخت، متعلق به شرکت وب کاران ایمن است. این شرکت از سال 1387 در زمینه پرداخت فعالیت خود را آغاز کرد. پلتفرم آیدی پی با دادن امکان ساخت یک درگاه پرداخت شخصی و ارائه یک آیدی به هر شخص حقیقی و حقوقی، شرایط نقل و انتقال پول را از مشتریان و طرف حساب‌های کاربران خود فراهم می‌کند.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را برای اطلاع بیشتر خوانندگان و صاحبان کسب و کارهای مختلف منتشر می‌کند؛

1. هم بنیانگذاران آیدی پی، قاسم رادمان، یاسر کربلایی و سید علی جزایری هستند. این برنامه از اواخر سال 1395 در دسترس کاربران قرار گرفت.

2. ارائه کیف پول الکترونیکی، درگاه پرداخت شخصی، درگاه پرداخت برای کسب و کار، درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی- وب سرویس-، فروشگاه ساز آیدی پی، ساخت لینک پرداخت و ساخت کمپین جمع آوری وجوه از خدمات آیدی پی به کاربرانش شناخته می‌شود.

3. کاربران امکان پرداخت پول تا سقف 50 میلیون تومان را برای افراد دارای درگاه آیدی پی دارند. همچنین امکان دریافت همین مبلغ پول نیز از طریق این درگاه فراهم است.

راز آسمان پایتخت

4. در حال حاضر بیش از 18 هزار پذیرنده در آیدی پی فعال هستند. این درگاه در سال 1397 موفق به کسب مجوز پرداخت یاری بانک مرکزی شد.

5. کف انتقال وجه در درگاه شخصی این پلتفرم، هزار تومان و در وب سرویس 100 تومان بیان شده است.

6. استفاده از کلیه خدمات آیدی پی در بخش «درگاه پرداخت شخصی» برای افراد دارای حساب کاربری در این برنامه و پذیرنده خدمات آیدی پی، هیچ هزینه‌ای ندارد. در بخش «وب سرویس» نیز کارمزد آیدی پی یک درصد تعریف شده که، حداقل آن 100 تومان و حداکثر آن 3 هزار تومان خواهد بود.

7. این مجموعه با استفاده از تجربه در زمینه تولید سیستم‌های تحت وب و بهره گیری از پروتکل‌های امنیتی و ایمنی، امنیت سرویس خود را برای مشتریانش تضمین می‌کند.

8. کاربران با داشتن شماره شبا حساب خود، از هر بانکی، امکان استفاده از خدمات پرداختی آیدی پی را دارند. در صورت انصراف افراد از تکمیل فرآیند خرید و کسر پول از حساب آن‌ها، حداکثر ظرف مدت یک ساعت، وجه تراکنش ناموفق به صورت اتوماتیک به حساب استفاده کنندگان آیدی پی بازگردانده می‌شود.

9. این مجموعه تاکنون با شرکت‌های پرداخت الکترونیک سداد، پرداخت الکترونیک سامان کیش، تجارت الکترونیک پارسیان و به پرداخت ملت همکاری داشته است.

10. کاربران امکان دانلود و استفاده از اپلیکیشن آیدی پی را از طریق گوگل پلی، بازار، مایکت، سیب اَپ و آی اپس دارند.

مرتبط با : آیدی پی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هرآنچه می‌خواهید درباره آیدی پی بخوانید

  1. saied2000 گفته:

    یکی بی خودترین درگاهها هست که من استفاده کردم هیچ درگاهی این مدلی نیست به نظر من بهترین درگاه زرین پال هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز