هرآنچه باید درباره گاز هوشمند داتیس بدانید

اجاق گاز هوشمند-کاماپرس

آشپزخانه هر خانه‌ای باید گرم و مطبوع باشد و این، تنها با داشتن یک اجاق گاز باکیفیت ممکن است. در گذشته‌های دور، چند تکه هیزم نقش اجاق گاز را ایفا می‌کرد و حالا با گذشت سالیان، انواع مختلفی از اجاق گاز در بازار وجود دارند که جدیدترین آن‌ها، انواع اجاق گاز هوشمند است.

به گزارش کاماپرس، یکی از مشکلات اجاق گازهای قدیمی، خطرات‌شان بود که در طی زمان، پیشرفت اجاق گازها در راستای بهبود همین خطرآفرینی‌ها اتفاق افتاد؛ از گاز گرفتگی گرفته تا سوختگی و در دسترس بودن برای کودکان.

حالا اما، اجاق‌های هوشمند به لطف برندهای معتبر به میدان آمده‌اند که یکی از آن‌ها اجاق گاز هوشمند داتیس است. شرکت داتیس، اجاق گاز هوشمند DG-585 را با طراحی بسیار شیک و زیبا طراحی و تولید کرده است که چندین ویژگی متفاوت دارد و با همین مشخصات می‌تواند حال و هوای هر خانه و کدبانویی را عوض کند!

در ادامه کاماپرس به بررسی ویژگی‌های متمایزکننده و خاص گاز هوشمند داتیس می‌پردازد؛

* شیشه سکوریت 8 میلی‌متری: این شیشه روی سطح گاز را پوشانده و مزیت آن مقاوم بودن در برابر گرماست به طوری که افراد می‌توانند با خیال راحت در مدت طولانی، آشپزی کنند. همچنین این نوع از شیشه در مقابل شکستگی هم تقریبا شش برابر شیشه‌های معمولی، از خود مقاومت نشان داده و با گرم یا سرد شدن، ترک بر نمی‌دارد.

راز آسمان پایتخت

* قابلیت اتصال به وای‌فای: این اجاق گاز به وای‌فای اتصال پیدا کرده و به کاربر این امکان را می‌دهد تا از راه دور، آن را کنترل کند.

اجاق گاز هوشمند-کاماپرس

* پنج شعله: پنج شعله بودن گاز برای خانه‌های پرجمعیت یا پر از مهمان، یک مزیت به شمار می‌رود چرا که با شعله‌های کافی می‌توان انوع غذاها را همزمان طبخ و در زمان صرفه‌جویی کرد.

* دارای تجهیزات گازسوز مجهز به شیر ترموکوپل‌دار فوق سریع: شیر ترموکوپل‌دار فوق سریع نیز کمک می‌کند تا به محض سر رفتن غذا یا خاموش شدن آن، گاز قطع شده و از آسیب جلوگیری شود.

* فندک الکتریکی: این قطعه جهت روشن کردن اجاق گاز استفاده می‌شود تا از احتمال خطرات آتش سوزی با کبریت، فندک یا ایجاد شعله غیر متعارف جلوگیری شود.

* سطح انرژی A: این ویژگی همانطور که از نامش پیداست، نشان‌دهنده مصرف انرژی کمتر گاز نسبت به بقیه اجاق گازها است.

* گریل چدنی لعاب‌کاری‌شده: این اجاق گاز دارای یک گریل چدنی در یک فضای مجزا روی گاز است که این امکان را ایجاد می‌کند که بدون مصرف روغن، آشپزی به خوبی و باکیفیت انجام شود.

* سیستم نمایش‌دهنده روشن بودن شعله‌ها بر روی گوشی تلفن همراه: با کمک یک اپلیکیشن می‌توان روشن یا خاموش بودن شعله‌های اجاق گاز هوشمند داتیس را از روی گوشی موبایل، چک و در صورت لزوم، برای تغییر وضعیت آن‌ها اقدام کرد.

گفتنی است نمایشگاه صنعت و ساختمان که از تاریخ 21 مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده ، میزبان برندهای معتبری چون داتیس است و برای 4 روز ادامه دارد.

علاقمندان برای مشاهده گاز هوشمند داتیس می‌توانند با شرکت در این نمایشگاه و مراجعه به سالن میلاد در طبقه دوم، به غرفه شرکت داتیس مراجعه کرده و از نزدیک با طراحی ظاهری و ویژگی‌های متفاوت آن آشنا شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : داتیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز