هدیه تهرانی و شهاب حسینی ؛ ستارگان سریال تازه شبکه نمایش خانگی

تور لحظه آخری-کاماپرس

هدیه تهرانی از بازیگران باسابقه و معروف زن ایرانی است که بنا بر اطلاعات موجود به زودی جلوی دوربین نمایش خانگی برادران محمودی می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ هنرمندان اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هدیه تهرانی از بازیگرانی است که کارهای خود را با وسواس انتخاب می‌کند و همیشه هم در نقش‌هایش خوش می‌درخشد. احتمالا زمستان امسال نیز در کنار شهاب حسینی برای نمایش خانگی برادران محمودی بازی خواهد کرد.

هادی حجازی‌فر هم به عنوان یکی دیگر از بازیگران این سریال در کنار تهرانی و حسینی به ایفای نقش می‌پردازد. طبق اطلاعات موجود این سریال یک درام اجتماعی است که بازیگران شاخص دیگری هم دارد، اما هنوز اسامی آن‌ها منتشر نشده است. آن طور که از ظواهر کار مشخص است برادران محمودی یکی از پرستاره‌ترین ترکیب‌های بازیگران را برای سریال جدید خودشان گرد هم آورده‌اند.

راز آسمان پایتخت

این دومین تجربه هدیه تهرانی بعد از سریال نمایش خانگی هم‌گناه در شبکه نمایش خانگی است. هم‌گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی به یکی از سریال‌های پربیننده نمایش خانگی تبدیل شد. تهرانی بعد از هشت سال دوری از فضای سینما و تلویزیون، بار دیگر با سریال برادران کیایی به شبکه نمایش خانگی پیوست. قبل از همگناه، او سال 1390 در فصل سوم سریال قلب یخی حضور داشت.

گزیده‌ای از کارنامه هنری هدیه تهرانی

هدیه تهرانی سال 1375 با بازی در فیلم سلطان مسعود کیمیایی وارد عرصه بازیگری شد. تهرانی تنها دو سال بعد از آغاز فعالیتش توانست سیمرغ جشنواره فجر را به دست آورد. همین عامل باعث شد تا خانم بازیگر خیلی زود در بین کارگردانان مطرح و مردم شناخته شود. وی فیلم‌های سینمایی زیادی را در کارنامه کاری خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قرمز، شوکران، چهارشنبه سوری و… اشاره کرد. هدیه تهرانی تنها دو سریال در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده که هر دو آن‌ها از طرف مردم مورد استقبال قرار گرفتند. این سومین تجربه تهرانی در عرصه سریال و دومین تجربه نمایش خانگی وی محسوب می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز