هتل پارسیان استقلال در یک نگاه + قیمت روز واحدهای اقامتی هتل

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هتل پنج ستاره استقلال با نام سابق رویال هیلتون در سال 1341 شروع به کار کرد و این اقامتگاه لوکس هم اکنون متعلق به هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان، در شمال پایتخت با چشم‌اندازی بی‌نظیر واقع شده و به طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه دسترسی دارد. دارای 552 اتاق و سوئیت با امکانات کامل است. 261 اتاق در برج غربی و 291 واحد اقامتی در برج شرقی قرار دارد.

کاماپرس در ادامه به معرفی این هتل و قیمت روز واحدهای اقامتی آن می‌پردازد.

واحدهای اقامتی هتل استقلال

504 اتاق و 48 سوئیت در دو برج هتل با مبلمانی با کیفیت عالی طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌ها دارای سیستم ضد حریق، تلفن، تلویزیون، کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت پرسرعت و مینی‌بار است. این هتل خدمات خانه داری را در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات واحدهای اقامتی می‌توان به چای ساز، بالش نرم، بالکن با منظره شهر یا کوه، صندوق امانات رایگان و دوربین مدار بسته 24 ساعته اشاره کرد.

امکانات رفاهی هتل استقلال تهران

هتل بین المللی پنج ستاره پارسیان با مساحت 70 هزار متر مربع طراحی شده است. این هتل نه تنها بزرگ‌ترین هتل از میان هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است، بلکه یکی از بهترین هتل‌های پارسیان جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود. برج غربی و برج شرقی در سال‌های 1341 و 1351 ساخته شده‌اند. در حال حاضر امکان رزرو و بررسی قیمت روز واحدهای برج غربی وجود ندارد. انواع رستوران‌ها، سالن‌های کنفرانس، باشگاه‌های ورزشی، استخر، سالن بدنسازی و فروشگاه، بخشی از امکانات این هتل پنج ستاره است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ بزرگ، خدمات خشکشویی، انبار چمدان و کت و شلوار فروشی اشاره کرد. سالن نور هتل با گنجایش هزار نفر انتخاب رایج بسیاری از افراد جهت برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل است.

راز آسمان پایتخت

هتل استقلال نزدیک به خیابان ولیعصر یکی از زیباترین خیابان‌های تهران است. نزدیک بودن به نمایشگاه تهران، سالن اجلاس سران ، صدا و سیما و بسیاری از اماکن تاریخی این فرصت را به میهمانان می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن به هر جایی بروند که تمایل دارند. این هتل با خودرو تا فرودگاه امام خمینی 50 دقیقه، تا فرودگاه مهرآباد 20 دقیقه و تا راه آهن 25 دقیقه فاصله دارد.

رزرو آسان و سریع هتل استقلال تهران

آژانس گردشگری سفرانه با امکان جستجوی انواع هتل‌های سراسر ایران، رزرو هتل را به صورت آنلاین و با کمترین صرف وقت فراهم کرده است. این مجموعه ضمن ارائه بیشترین تخفیف به کاربران، پیشنهادات ویژه‌ای برای گردشگران درنظر می‎گیرد. هتل استقلال تهران از جمله هتل‌های محبوب پایتخت، درصدر انتخاب مسافران قرار دارد. قیمت روز رزرو سوئیت معمولی شرقی شش میلیون و صد هزار تومان و هزینه یک شب اقامت در سوئیت رویال شرقی 15 میلیون و 500 هزار تومان است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به شبکه‌های اجتماعی سفرانه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز