نگاهی به شرایط سه رمزارز مهم بازار

فضای بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، در تب و تاب هاوینگ رونق گرفته و به همین دلیل افراد بیشتری به خرید انواع ارز دیجیتال و نگهداری آن‌ها در بلندمدت علاقه‌مند شده‌اند.

به گزارش کاماپرس، همزمان با هاوینگ بیت کوین، در تمامی بخش‌های رمزارزی جهش چشم گیری رخ داده است. براساس اطلاعات موجود از بازار، توکن‌های برجسته تا آلت کوین‌های کم قیمت، روند صعودی گرفته‌اند.

صرافی - کاماپرس

وضعیت بیت کوین

بیت کوین بعد از سال‌ها توانسته به بالاترین سطح قیمتی دست پیدا کند و همچنان در مدار صعودی پیش برود. هم اکنون میانگین متحرک نمایی گذری 200/50 روزه به عنوان محدوده حمایتی عمل کرده که این مورد چشم انداز صعودی برای توکن مذکور را در هفته‌های آتی نشان می‌دهد.

رمزارز - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

شرایط کنونی اتریوم

اتریوم، دومین رمزارز برتر بازار، نیز در شرایط مساعدی قرار گرفته و بین محدوده قیمتی 3 هزار و 149 دلاری تا 3 هزار و 697 دلاری معامله می‌شود. در حال حاضر توکن‌های اتر به سرمایه گذاران خود بازدهی 58.24 درصدی داده‌اند که از افزایش نفوذ صعودی این آلت کوین در صنعت رمزارزی حکایت دارد. گذشته از این موردف میانگین‌ها همگرایی صعودی اتر را نشان می‌دهد که حاکی از رشد قیمتی آن است. با این تفاسیر، احتمالا اتر به بالاترین سطح قیمتی در تاریخ حیات خود دست پیدا کند و مرز 5 هزار دلاری را پشت سر بگذارد.

رمزارز - کاماپرس

ریپل در چه حال است؟

علی رغم افزایش تحرکات در بازار رمزارزها، ریپل هنوز نتوانسته رشد قیمتی را تجربه کند که این موضوع افزایش بی‌علاقگی سرمایه گذاران به آلت کوین مذکور را شامل می‌شود. توکن ریپل بارها سعی در عبور از مرز مقاومتی 0.67 دلاری داشته اما همچنان نتوانسته از این مرز بگذرد. با این حال امیدواری نسبت به رشد قیمتی آن پس از نصف شدن عرضه و با توجه به احساسات صعودی قوی وجود دارد.

رمزارز - کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز