نگاهی به بدترین ترندهای مد ۲۰۲۳

لست سکند

با وجود گذشت بیش از دو سال از همه گیری کرونا، به نظر می‌رسد علاقمندان دنیای مد و فشن بیش از همیشه برای به تصویر کشیدن آنچه که در ذهن می‌پرورانند، عجله دارند. کاماپرس در این مطلب به معرفی بدترین ترندهای امسال می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. کفش های کارتونی

این ترندهای عجیب و غریب مدت‌ها پیش در پلتفرم تیک تاک مشهور شد و حالا تحت نام تجاری Big Red Boot به فعالیت خود ادامه می‌دهند. موفقیت این محصول در اصل به لطف افراد مشهوری مانند لیل نلس ایکس و ایگی آزیلیا رقم خورد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

۲. ابروی سفید

یکی از عجیب‌ترین ترندهای زیبایی امسال سفید کردن ابروها بود که قدمت آن به دوران الیزابت بازمی‌گردد. این ترند در دهه ۹۰ میلادی نیز، به‌خصوص در میان نوجوانان و جوانان طرفداران خاص خود را داشت و بیشتر به‌عنوان یک ادعای صد زیبایی به شمار می‌رفت.

۳. فشن فرازمینی

امسال به لطف چهره‌های مشهور هنجارشکن، شاهد ذائقه‌های خاص و کمتر دیده شده در صنعت مد بودیم. از جمله این سلبریتی‌ها می‌توان به رپر و خواننده محبوب، دوجا کت اشاره کرد که با ظاهر پوشیده از نگین سوارسکی خود باعث حیرت مخاطبان مختلف شد.

۴. هرج و مد در نمایش مد

عجایب دنیای مد و فشن امسال شدیدتر از همیشه بود و این موضوع به خوبی در یکی از نمایش‌های مد لباس بهار/تابستان ۲۰۲۳ نشان داده شد. در این نمایش گویی که لباس‌ها در حال فرار از لباس مدل هستند، با این حال لباس‌های نمایش داده شده بی‌وقفه مورد تمسخر فرار گرفت.

۴. لباس های شفاف

امسال بسیاری از برندها به معرفی کالکشن‌های شفاف یا همان تور روی آوردند که بر تن سلبریتی‌های محبوبی نظیر دوا لیپا، فلورانس پیو و ریحانا خوش نشست. ننسی دوجاکا، طراح نوظهور آلبانیایی نیز ثابت کرد که با ظرافت کارش یکی از محبوب‌ترین پیشگامان این گرایش خواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز