پرفروش ترین هودی زنانه در پاییز 1402

هودی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

هودی زنانه از جمله لباس‌های پرفروش در بازار ایران است که شکل ساده و با طرح مینیمال آن طرفداران بیشتری دارد. این پوشیدنی که برای محل کار، میهمانی، مدرسه و دانشگاه قابل استفاده است در فصل پاییز، زمستان و بهار کاربرد بالاتری دارد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هودی‌های زنانه پاییز 1402 را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

هودی زنانه طرح Not Today

این محصول با کد S361، در زمان تهیه این گزارش 105 هزار تومان قیمت دارد. این هودی زنانه که با سایزبندی مدیوم تا دو ایکس لارج موجود است با جنس دورس و طرح ملانژ عرضه شده و قد آن تا پایین کمر می‌رسد. به طور دقیق‌تر این هودی از الیاف نخ، پلی استر و ویسکوز تهیه شده و برای شستن آن می‌توان از ماشین لباسشویی با دمای حداکثر 30 درجه سانتی گراد استفاده کرد. بهتر است برای اتو کردن آن از دمای کم استفاده کنید و به طور کلی در مورد این لباس، خشکشویی، خشک کن و سفید کننده‌های مختلف را به کار نبرید.

هودی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هودی کاملا ساده و مشکی برای خانم‌ها

این هودی با سایزبندی مدیوم تا 3 ایکس لارج با قیمت 140 هزار تومان به فروش می‌رسد و با کد WB01 می‌توان آن را از سایت دیجی کالا تهیه کرد. این محصول دارای الیاف نخی، پلی استر، نخ و پنبه بوده و خاصیتی آنتی باکتریال دارد. از ویژگی‌های قابل توجه این لباس می‌توان به خشک شدن سریع و انعطاف بالای آن اشاره کرد. این محصول برای بهار، پاییز و حتی زمستان مناسب است و توصیه می‌شود که با آب سرد شسته شود.

هودی-کاماپرس

هودی طرح قلب

این هودی با کد F59 با قیمت 140 هزار تومان به فروش می‌رسد و از سایز مدیوم تا سه ایکس لارج آن وجود دارد. این محصول که با جنس نخ و پلی استر تهیه شده طرحی ساده دارد و قد آن تا روی باسن می‌رسد. این لباس پاییزی با ویژگی بادگیر به رنگ مشکی موجود است. افرادی که هودی ساده اما با طرحی مینیمال می‌خواهند می‌توانند این محصول را مد نظر داشته باشند.

هودی-کاماپرس

هودی زنانه با شکل چشم

هودی دیگری که با طرح جذاب و رنگ مشکی می‌توان تهیه کرد هودی طرح چشم است که با کد 17099BW و قیمت 123 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هودی در سایزبندی‌های مدیوم تا دو ایکس لارج با جنس دورس و طرح ساده، قدی تقریبا بلند دارد و با هر مدل کیف و کفش‌ ست می‌شود. این محصول با یک جیب کانگورویی نسبتا بزرگ و مچ دست کش بافت، قابلیت تنظیم سایز کلاه با بند کشی را داشته و از ورود سرما و باد سرد به بدن جلوگیری می‌کند.

هودی-کاماپرس

 هودی زنانه مدل خرسی

از جمله هودی‌های پر طرفدار که با قیمت 447 هزار تومان به فروش می‌رسد، هودی مدل زنانه مدل خرسی است. این هودی از سایز اسمال تا 3 ایکس لارج داشته و به جهت تنوع سایز، برای ست کردن با دوستان و سایر افراد خانواده، انتخابی مناسب محسوب می‌شود. هودی خرسی با جنس پشمی و قد بلند تا پایین کمر آمده و قابلیت گردش هوا را در زیر لباس ایجاد می‌کند.

هودی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز