پرفروش ترین نیم بوت زنانه در پاییز 1402

نیم بوت-زنانه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اولین نیم بوت جهان در سال 1837 میلادی ساخته و به ملکه ویکتوریا اهدا شد. با شروع فصل پاییز و رو به سردی گذاشتن هوا استفاده از نیم بوت در زنان تا حدود زیادی افزایش می‌یابد. نیم بوت زنانه بسته به طراحی و جنس رویه آن، معمولا برای مهمانی، سفر، پیاده‌روی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این اوصاف برخی از نیم بوت‌ها ‌اداری و رسمی‌تر و برخی دیگر مناسب پیاده‌روی و کوهنوردی هستند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌استایل به معرفی 5 نیم بوت پرفروش در پاییز می‌پردازد:

1-نیم بوت زنانه مدل طنین

قیمت این نیم بوت زنانه در لحظه تهیه این گزارش 500 هزار تومان است. این نیم بوت از سایز 37 تا 40 را شامل می‌شود. با توجه به نوک پهن کفش و پاشنه 4 سانتی‌متری آن، هم به عنوان کفشی روزمره و اسپرت و هم به عنوان کفشی برای مهمانی قابل قبول است. برای تمیز کردن این نیم بوت کافی است از دستمال نم‌دار استفاده کنید.

نیم‌بوت-زنانه-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2-نیم بوت زنانه مدل دوسگک کد 001

این نیم بوت با قیمت 450 هزار تومان به فروش می‌رسد. پاشنه و نوک پهن این نیم بوت آن را مناسب پیاده‌روی ساخته است. این نیم بوت از جنس چرم مصنوعی است و شما می توانید برای پوشیدن آن از زیپ کناره کفش و یا بندهای روی نیم بوت استفاده کنید. شما برای نگهداری بهتر این کفش می توانید از کرم چرم استفاده کنید تا از شکنندگی روی کفش‌تان جلوگیری کنید.

نیم‌بوت-زنانه-کاماپرس

3- نیم بوت زنانه مدل آیلار کد 64

برای خرید این نیم بوت لازم است 440 هزار تومان بپردازید. این کفش بندی به واسطه پاشنه پهن و ضخیمش مناسب پیاده‌روی و فعالیت‌های روزمره است. هم‌چنین شما می توانید از این نیم بوت برای کوهنوردی استفاده کنید، البته با توجه به سفید بودن کفش، لازم است مراقب تمیزی آن باشید.

نیم بوت-زنانه-کاماپرس

3-نیم بوت زنانه نسیم مدل nsm800416

قیمت این نیم بوت زنانه ایرانی 400 هزار تومان است. جنس نیم بوت ترکیبی از اشبالت و برزنت است و با توجه به پاشنه تخت آن می‌تواند برای استفاده روزمره‌تان مناسب باشد. با توجه به رنگ این محصول می توانید هر روز از آن استفاده کنید و نگران کثیف و کهنه شدن آن نباشید.

نیم بوت-زنانه-کاماپرس

4-نیم بوت زنانه راکی مدل وینتر

با پرداخت 350 هزار تومان می‌توانید این نیم بوت پاییزی را تهیه کنید. این کفش ضدآب و قابل شستشو است. کش پشت ساق این کفش، راحتی دلخواهی را برای شما به ارمغان می‌آورد و از پای شما در برابر سرما محافظت می‌کند. این نیم بوت در دو رنگ مشکی و طوسی موجود است.

نیم بوت-زنانه-کاماپرس

5-نیم بوت زنانه مدل الیکا SH1519-1

با پرداخت تنها 200 هزار تومان صاحب نیم بوت زنانه الیکا شوید. با وجود خز در لبه این کفش، شما می‌توانید آن را در مهمانی‌های رسمی بپوشید و با لباس‌های سفیدتان ست کنید. پاشنه این کفش یکسره و تخت است. این کفش سبک و بندی با طرحی پولکی تزیین شده و جلوه خاصی به آن داده است.

نیم بوت-زنانه-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی استایل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز