پرفروش ترین کفش‌ زنانه در دیجی کالا

صنعت مد نگاهی خاصی به کفش زنانه دارد و برای هر لحظه و موقعیت از زندگی‌ آنان پیشنهاد کفش متفاوتی می‌دهد. کفش‌های راحتی و طبی زنانه معمولا برای مصارف روزمره و پیاده‌روی استفاده می‌شوند. با توجه به حجم بالای فعالیت و مشغله هر روزه زنان، آنان ترجیح ‌می‌دهند تا با کمک گرفتن از اینترنت علاوه بر اینکه از نظر دیگران آگاه می‌شوند، در زمان خود صرفه جویی کنند.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، پرفروش ‌ترین کفش‌های زنانه را معرفی می‌کند.

1-کفش زنانه روزمره مدل بانگی

قیمت این کفش زنانه در لحظه تهیه گزارش 140 هزار تومان است. این کفش مناسب استفاده روزمره از سایر 38 تا 42 را پوشش می‌دهد. با توجه به مدل طراحی و کفی طبی کفش، شما به راحتی می‌توانید برای خرید و کارهای روزمره خود از آن استفاده کنید. از آنجا که جنس زیره کفش پلی اورتان است، از فشار وارده بر کف پا می‌کاهد و پارچه ای بودن کفش مدل بانگی، موجب سبکی و نهایتا ایجاد احساس آرامش در شما می‌شود. علاوه بر راحتی، نگین‌های روی کفش تداعی کننده کهکشان‌هایی نورانی در آسمان شب هستند و جلوه متفاوتی به آن داده اند.

کفش-زنانه-کاماپرسبیشتر بخوانید:

خوشبوترین عطرهای زنانه زیر یک میلیون تومان

راز آسمان پایتخت

پرفروش ترین ساعت زنانه در دیجی کالا

2-کفش زنانه طبی چرم عطارد مدل چرم طبیعی کدSH44

قیمت این کفش زنانه طبی 420 هزار تومان است. با توجه به طبی بودن کفی کفش و وجود بند، به راحتی می‌توانید از آن به عنوان کفش پیاده روی استفاده کنید. هم چنین وجود یک لایه کتان در قسمت پنجه ها، آرامش استفاده از این کفش را دو چندان می‌کند. چرمی بودن کفش، مزیت دیگری ست که موجب انعطاف‌پذیری بیشتر کفش و نهایتا احساس راحتی در آن می‌شود و جلوه خاصی به آن می‎‌دهد.

کفش-زنانه-کاماپرس

3- کفش زنانه روزمره شیما مدل 455600138

قیمت این کفش زنانه چسبی 320 هزار تومان است. زیره ای تخت دارد و جنس رویه اش پارچه‌ای است. چسبی بودن کفش، پوشیدن آن را ساده می‌کند اما امکان شستن آن در لباسشویی وجود ندارد. ابری بودن زیره کفش، فضای داخلی آن را گرم می‌کند و می‌تواند مناسب برای فصل زمستان نیز باشد.

کفش-زنانه-کاماپرس

4-کفش زنانه روزمره مدل پوست ماری پولک رنگ سفید

شما با پرداخت 160 هزار تومان می‌توانید صاحب این کفش زنانه شوید. کش‌های موجود در لبه کفش، پوشیدن آن را بسیار ساده می‌کند و شما نیازی به استفاده از پاشنه‌کش نخواهید داشت. جنس زیره این کفش پی‌وی‌سی است و با وجود کفی قابل تعویض مدت زمان طولانی‌تری می‌توانید از آن استفاده کنید.

کفش-زنانه-کاماپرس

5-کفش زنانه طبی مدل پاپیون

این کفش زنانه با قیمت 180 هزار تومان مناسب افرادی است که علاقه‌مند به طرح‌دار بودن کفش هستند. طرح پاپیون تا کناره‌های پنجه کشیده شده است و دوخت اطراف کفش از سایش آن جلوگیری می‌کند‌. کفی طبی و ارتجاعی این کفش، آن را مناسب پیاده‌روی و استفاده روزمره کرده است.

کفش-زنانه-کاماپرس

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز