خوشبوترین عطرهای زنانه زیر یک میلیون تومان

عطرها دارای ترکیبات و فرمولاسیون‌های متنوعی هستند و استفاده از عصاره‌های نادر و خالص به مراتب قیمت آنها را افزایش می‌دهد. اما بسیاری از عطرهای خوشبو با رایحه‌های متنوع شیرین، تلخ، میوه‌ای و گلی در بازار هستند که می‌توان آن‌ها را در کیفیتی مناسب و قیمتی مطلوب تهیه کرد. بانوان بسیاری هستند که در جست‌وجوی عطری خوشبو و جذاب هستند اما قصد هزینه زیادی برای آن ندارند. در اینجا فروشگاه‌های اینترنتی با امکان بررسی ویژگی‌های هر عطر آنها را در انتخاب هر چه بیشتر عطرها راهنمایی می‌کند.

کاماپرس در ادامه خوشبوترین عطرهای زنانه زیر یک میلیون تومان را معرفی می‌کند؛

1- ادو پرفیوم زنانه مارگارت الیزابت کوتوق

قیمت این عطر در لحظه تهیه گزارش 600 هزار تومان است. عطر خاص و سلطنتی مارگارت الیزابت همراه با رایحه‌ای گلی و چوبی در سال 2021 طراحی و به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ترکیبات این ادوپرفیوم زنانه با رایحه خوشبو هل و گشنیز تازه به همراه گل‌های صد تومانی، رز و بنفشه آغاز می‌شود. نت‌های پایانی این عطر چوبی همراه با نعنای هندی، چوب معطر صندل و مشک نواخته می‌شود و ماندگاری خود را برای طولانی مدت حفظ می‌سازد. این عطر با داشتن پخش بوی مناسب و رایحه‌ای دل‌انگیز برای استفاده روزانه و در تمامی فصول سال بسیار مناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- ادو پرفیوم زنانه آکوا مارین پیراسی

قیمت عطر پیراسی 800 هزار تومان است. این عطر با داشتن رایحه‌ای خنک، ترش و شیرین ترکیبی تناقض‌آمیز را برای بانوان شیک‌پوش رقم می‌زند و حسی از هیجان و نشاط را به آنها می‌بخشد. این عطر گلی میوه‌ای با ترکیباتی از بنفشه و لیمو آغاز شده و در ادامه در مرکز ترکیبات آن از شکوفه‌های هل، چای سبز و گل صدتومانی بهره برده شده است. این عطر با رایحه گلی و میوه‌ای همراه با طبعی خنک و پخش بوی بالا و ماندگای متوسط می‌تواند برای استفاده بانوان در فصول گرم سال چون تابستان انتخاب بسیار مناسبی باشد.

3- ادو پرفیوم زنانه مری گلد مارک ژوزف

قیمت عطر مری‌گلد 800 هزار تومان است. این عطر با داشتن رایحه‌ای ملایم و شیرین از ترکیبات میوه و گل بویی خوشایند و خنکای دلپذیری را برای خانم‌های جوان به همراه می‌آورد و حسی دلنشین و دوست‌داشتنی را به آنها می‌بخشد. نت بالایی این عطر در ترکیبات اولیه خود از رایحه تمشک، گلابی و ترنج آغاز می‌شود و در ادامه بوی خوش یاس و گل صدتومانی از قلب ترکیبات خوشبو آن به مشام می‌رسد. این عطر برای استفاده بانوان در فصول سرد سال بسیار مناسب بوده و گرما و حرارت ملایمی را به آنها هدیه می‌دهد.

4- ادو پرفیوم زنانه سداکشن ویکتوریا رز

قیمت عطر ویکتوریا رز 960 هزار تومان است. رایحه شیرین و ملایم این عطر با ترکیبات میوه‌های متنوعی از توت فرنگی، آناناس، گریپ فروت و پشن فروت تشکیل شده است و حسی از نشاط را به افراد القا می‌کند. پس از مدتی زمان که نت‌های میانی جای نت‌های آغازین را می‌گیرند، بوی خوش توت قرمز، گل یاس، سوسن و ارکیده به مشام می‌رسد و افراد را مدهوش خود می‌سازد. این ترکیب میوه‌ای همراه با گل انرژی مثبت و حسی از اعتماد به نفس را به مخاطبان خود می‌بخشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز