محبوب ترین عطر زنانه برای قرارهای کاری

عطرهای بسیاری با ترکیبات و رایحه‌های متنوعی به بازار عرضه شده اند که همه آنها نمی‌توانند برای استفاده در محیط‌های کاری مناسب باشند. در انتخاب عطر بهتر است توجه داشته باشید که برخی از عطرها دارای رایحه تند و قوی هستند که نمی‌توانند برای استفاده در محیط‌های کاری مناسب باشند، از این رو بهتر است بانوان از عطرهایی با رایحه گرم و شیرین برای قرارهای کاری خود استفاده کنند.

کاماپرس در ادامه محبوب‌ترین عطر زنانه برای قرارهای کاری را معرفی می‌کند.

1- ادوپرفیوم فنتسی بریتنی اسپیرز

قیمت این عطر در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون تومان است. ادوپرفیوم فنتسی بریتنی اسپیرز دومین عطر از برند خواننده معروف بریتنی اسپیرز بوده که در سال 2005 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. فنتسی با طبع ملایمی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در تمامی فصول سال است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی خوش کیوی، به و لایجی آغاز می‌شود و حس شادابی به عطر می‌بخشد. در ادامه رایحه کاپ کیک، یاس، شکلات سفید و گل ارکیده به مشام می‌رسد و بوی شیرین شکلات و یاس مخاطبان را مدهوش خود می‌سازد. در نهایت ترکیبات این عطر شیرین با مشک و ریشه زنبق به پایان می‌رسد و حس تمرکز و آرامش افراد را تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- ادوپرفیوم زنانه داون تاون کلوین کلین

قیمت این عطر 5 میلیون و 60 هزار تومان است. داون تاون کلوین کلین برای اولین بار برای رقم زدن دوباره محبوبیت یوفوریا، در سال 2013 به بازار عرضه شد. این عطر به دلیل قدرت ماندگاری نسبتا طولانی و با داشتن رایحه ملایم و شیرین میوه‌ای و گلی، از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار است و می‌توان از آن در تمامی فصول سال استفاده کرد. مبنای این عطر بر پایه گیاه و چوب است.

نت اولیه این عطر از ترکیب لیموی ایتالیایی سبز و آلوی آکواتیک آغاز می‌شود و در ادامه با عطر گلبرگ‌های گاردنیا، فلفل صورتی و برگ‌های مخملین بنفشه ترکیب می‌شود. گروه هدف این عطر، خانم‌های جوانی هستند که رایحه‌های شیرین را می‌پسندند.

 

3- ادوپرفیوم زنانه یلو دایموند اینتنس ورساچه

قیمت این عطر 6 میلیون و 730 هزار تومان است. ادوپرفرمیوم یلو دایموند اینتنس در سال 2014 توسط کمپانی مشهور ورساچه به بازار عرضه شد. رایحه ملایم و شیرین این عطر، با ترکیبی از عطر میوه‌هایی نظیر گلابی، لیمو، ترنج و بهار نارنج آغاز می‌شود.

نت میانی آن با ترکیب بی‌نظیر شکوفه‌ی پرتقال آفریقایی، نیلوفر آبی، گل فریزیا و گل یاس ترکیب اغواکننده‌ای را پدید آورده است. در انتها نت پایانی این عطر با مشک و گرمی عنبر به پایان می‌رسد. این عطر می‌تواند برای استفاده افراد در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب باشد.

4- ادوپرفیوم زنانه میراکل لانکوم

قیمت ادوپرفیوم زنانه 8 میلیون و 400 هزار تومان است. ادوپرفیوم زنانه میراکل لانکوم با رایحه‌ای از گل، خنکی و شیرینی شگفت‌انگیزی را به مشام می‌رساند. این عطر برای استفاده خانم‌ها در روزها‌ی گرم تابستان و بهار بسیار مناسب است.

ساختار این رایحه در ابتدا نت آغازین میراکل با سرخالو و گل فریزیا آغاز می‌شود و در ادامه ترکیب یاسمین، زنجبیل، فلفل و پرتقال ماندارین انرژی مثبتی را به افراد هدیه می‌دهد. در نهایت هم رایحه مدهوش کننده این عطر با مشک، عنبر و گل یاسمن آرامشی دوباره را برای شما به همراه می‌آورد.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز