پرطرفدارترین عطرهای برند مشهور بولگاری در ایران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طراحی با بهترین ترکیبات و ماندگاری و طول عمر بالا از مهمترین خصایص عطر بولگاری است. بولگاری از مشهورترین برندهای دنیاست که خط تولید عطر و ادکلن خود را طی  دهه 1990 راه اندازی کرد. بعید است طرفدار عطر و ادکلن باشید و یکی از ادیشن‌های بولگاری  روی میز توالت شما خودنمایی نکند. اگر طرفدار این برند لوکس و دوست داشتنی هستید، می‌توانید بهترین‌های آن را با امکان مقایسه و گزینش بر مبنای سلیقه و هزینه از فروشگاه‌های اینترنتی عطر و ادکلن تهیه کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این مطلب پرطرفدارترین ادیشن‌های عطر و ادکلن برند بولگاری در بازار ایران را معرفی می‌کند.

1- ادوپرفیوم زنانه له جم لازولیا بولگاری

ادوپرفیوم لازولیا با الهام از سنگ لاجورد یا نماد قدرت و منبع حیات طراحی و به عنوان عطری گرم و شیرین با گروه رایحه‌ای شرقی گلی عرضه شده است. نت‌های آغازین و پایه عطر لازولیا بولگاری از رایحه یاس، بخور و عود تشکیل شده است.

قیمت این محصول در روژاشاپ 12 میلیون و 400 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2- ادو تویلت مردانه اکوا اتلانتیک بولگاری

اکوا اتلانتیک یکی دیگر از محصولات محبوب برند بولگاری است. این ادوتویلت دارای طبع و طعمی خنک، ترش و تلخ بوده و با گروه رایحه‌ای چوبی دریایی طراحی و عرضه شده است.

رایحه آغازین آکوا با عطر ترنج کالابری و لیمو آغاز شده و اندکی بعد با نت‌های دریایی و عنبر در هم می‌آمیزد. نت پایانی این محصول با رایحه بنزوئین، وتیور، پچولی و چوب صندل ماندگار می‌شود.

اکوا اتلانتیک با قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

3- ادو تویلت زنانه امنیا پارایبا بولگاری

رایحه این عطر زنانه ملایم و شیرین بوده و بنابراین می‌تواند بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان باشد. گروه رایحه امنیا پارایبا بولگاری گلی – میوه‌ای بوده و طراح برای ساخت آن بر روی رایحه گل ساعتی تمرکز کرده است. نت ابتدایی این عطر زنانه از رایحه میوه‌های استوایی و پرتقال تلخ؛ رایحه میانی آن از گل ساعتی و گاردنیای برزیلی و رایحه پایه از وتیور تشکیل شده است.

قیمت این محصول حدودا 5 میلیون و 200 هزار تومان است.

4- ادو پرفیوم زنانه اسپلندیا جاسمین نویر بولگاری

این عطر گرم، شیرین و تلخ برای استفاده در فصول سرد سال بهترین گزینه محسوب می‌شود. جاسمین نویر عطری چوبی گلی است که نت آغازین آن با گل گاردنیا و یاسمن اسپانیایی؛ نت میانی با یاسمن عربی و مصری و نت پایه با چوب سرو تهیه شده است.

جاسمین نویر به قیمت 5 میلیون و 500 هزار تومان عرضه شده است.

5- پرفیوم مردانه من بلک اورینت بولگاری

ورژن بلک اورینت بولگاری نیز جزو محبوب‌ترین نسخ بولگاری است که با گروه رایحه‌ای شرقی چوبی، به عنوان عطری گرم و تلخ به دنیای مد و فشن معرفی شد. رایحه این عطر با هل و رام آشکار شده و با عطر گل مریم و رز ادامه پیدا می‌کند. نت پایانی بلک اورینت با ترکیبات گرم و تلخ عود و چرم پایدار و ماندگار می‌شود.

این محصول در فروشگاه‌های اینترنتی عطر و ادکلن با قیمت 6 میلیون 300 هزار تومان عرضه شده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز