معرفی محبوب‌ ترین عطرهای خنک زنانه برای تابستان

بهترین عطر زنانه-کاماپرس

عوامل متعددی در کیفیت یک عطر دخیل است که میزان ماندگاری و پخش بو، خلوص رایحه‌ها، ترکیبات هارمونیک نت‌ها‌ و واکنش‌های آن در برابر محرک‌ها تنها بخشی از آن است. از طرف دیگر هر عطر با توجه به ترکیبات و طعم و رایحه برای زمان و مکان مشخصی مناسب است که در این میان طعم و رایحه خنک و میوه‌ای یا خنک و گلی و ادویه‌ای، بهترین گزینه برای عطر خنک زنانه مناسب روزهای گرم تابستان به‌شمار می‌رود.

به گزارش کاماپرس، وبسایت فروش آنلاین “شقایق” که با درنظر گرفتن آیتم‌های متنوع به صورت تخصصی نسبت به معرفی و فروش عطرهای اورجینال و باکیفیت اقدام می‌کند، چندین نمونه عطر خنک زنانه مناسب تابستان عرضه کرده است که در این گزارش محبوب‌ترین‌ آنها معرفی می‌شود.

1- دولچه اند گابانا لایت بلو

از ادوتویلت زنانه دولچه اند گابانا می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای خنک زنانه یاد کرد که با رایحه  خنک و شیرین عرضه شده است.

این محصول ساخت کشور ایتالیا با غلظت ادوتویلت و رایحه‌‌ی چوبی- میوه‌ای، گزینه مناسبی برای روزهای گرم تابستانی است. نت‌های آغازین دولچه اند گابانا لایت بلو با عطر پیچک، لیمو شیرین، سیب و سرو آغاز شده، در میانه با رایحه گل‌های یهای

یاس سفید و بامبو ترکیب شده و در پایان به مشک و عنبر و سرو منتهی می‌شود. این ادوتویلت با قیمت 3 میلیون و 998 هزار تومان در سایت شقایق به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

2- عطر خنک زنانه پوری پاریزین رز

محصول پرفروش بعدی در وبسایت شقایق، ادوپرفیوم  پوری پاریزین رز فرانسوی است که با رایحه خنک و شیرین به تولید رسیده و همین خصیصه، آن را در گروه عطرهای مناسب فصل تابستان قرار داده است.

این محصول که دارای قدرت انتشار ملایم است، بیشتر مناسب روز بوده و با طعم و رایحه پودری، رز، شیرین، گلی، میوه‌ای و وانیلی عرضه شده است. نت ابتدایی این محصول پرتقال ماندارین، نت میانی آن بنفشه، رز و هلو و نت پایه آن سرو، مشک و وانیل است.

قیمت این محصول نیز به صرفه بوده و سایز 100 میلی لیتر آن 998 هزار تومان به فروش می‌رسد.

3- اگنر توو فمنین

این محصول ساخت کشور اسپانیا در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار داشته و با غلظت ادو پرفیوم  ارایه شده است. رایحه گریپ فروت، پشن فروت و هندوانه نت آغازین این عطر را تشکیل داده که در میانه با عطر بنفشه، شکوفه پرتقال، گل مریم و مگنولیا ترکیب شده و در انتها  با عطر چوب معطر صندل، خزه بلوط، زنبق و عنبر به پایان می‌رسد.

بهترین عطر زنانه-کاماپرس

این محصول با طعم‌ و رایحه متوسط ازونیک، آبی، چوبی، خنک و گلی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای عطر خنک زنانه مناسب روزهای گرم تابستانی است. ادوپرفیوم اگنر توو فمنین هم اکنون با قیمت یک میلیون و 998 هزار تومان در وبسایت فروش آنلاین شقایق در دسترس است.

4- ادوتویلت هالووین بلو دراپ

نکته جالب توجه درباره ادوتویلت اسپانیایی هالووین بلو دراپ، طراحی آن توسط یک ایرانی به نام حمید مرآتی کاشانی است. این محصول با طعم‌ و رایحه ادویه‌ای، پودری، گلی و میوه‌ای با قدرت انتشار ملایم و غلظت ادوتویلت بیشتر برای استفاده در روزهای گرم تابستان و حتی بهار مناسب است.

با استفاده از این محصول در ابتدا رایحه اسطوخودوس، سیب و مرکبات به مشام می‌رسد که پس از مدتی با رایحه بنفشه و گل‌های سفید و یاس سفید ترکیب شده و در انتها به ادویه هندی، دارچین، عنبر و مشک  ختم می‌شود. این عطر خنک زنانه به قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

5- ادوپرفیوم هاوس فلورال

این عطر ایرانی که جزو محبوب‌ترین عطرهای عرضه شده در وبسایت شقایق به شمار می‌رود، با غلظت ادوپرفیوم عرضه شده است. نت‌های آغازین این محصول از اسطوخودوس، دارچین، سیب و لیمو شیرین، نت‌های میانی از سرو و گل و نت‌های پایه از چوب آگار، عنبر، لوبیای تونکا و مشک  تشکیل شده است.

طعم‌ و رایحه عطر خنک زنانه هاوس فلورال چوب، شرقی و گلی بوده که وجود همین خصیصه آن را به عطری مناسب فصل‌های بهار و تابستان تبدیل کرده است.

بهترین عطر زنانه-کاماپرس

فروشگاه اینترنتی خرید عطر و ادکلن شقایق سال‌هاست که نسبت به فروش برندهای معتبر خارجی و ایرانی عطر زنانه و مردانه در محیط آنلاین اقدام می‌کند. ارایه گزینه‌های متنوع برای انتخاب، تفکیک و دسته‌بندی عطرها بر اساس جنسیت، برند، غلظت، طعم و رایحه، قدرت انتشار و زمان مناسب امکانی است که در این فروشگاه پیش بینی شده و به کاربر برای انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی می‌کند.

تضمین اصالت کالا با ارایه بارکد، قیمت مناسب و امکان پرداخت قسطی با اسنپ پی، معرفی تخصصی عطرها و حتی طراحان و در نظر گرفتن وبلاگی با هدف ارتقای اطلاعات کاربر درباره محصول، ویژگی متمایز وبسایت فروش آنلاین شقایق است.

انتهای پیام

مرتبط با : عطر شقایق
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز