گران ترین کفش های کوهنوردی برای ورزشکاران حرفه ای

کفش کوهنوردی-کاماپرس

افراد حرفه‌ای در کوهنوردی به اهمیت داشتن یک کفش خوب آگاه هستند. انتخاب کفش کوهنوردی با کیفیت و دوام بالا، یکی از مهم‌ترین اصول در کوهنوردی است. افراد برای خرید کفش‌های گران قیمت و با کیفیت، بهتر است به فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی معتبر مراجعه کنند و قبل از خرید، قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند.

کاماپرس در ادامه با جست‌و‌جو در سایت دیجی‌کالا به معرفی پنج مدل از گران‌قیمت‌ترین کفش‌های کوهنوردی برای ورزشکاران حرفه‌ای می‌پردازد:

1- کفش کوهنوردی مردانه فوکلاز مدل MT700

قیمت این مدل حدودا 21 میلیون و 137 هزار تومان است. از ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت محصول در برابر سایش و ضد آب بودن آن اشاره کرد. جنس این کفش از پلی‌استر و جنس‌ زیره آن از ترموپلاستیک پلی‌اورتان است.

کفش کوهنوردی-کاماپرس

2- کفش کوهنوردی مردانه هانواگ مدل OMEGA GTX

قیمت این مدل حدودا 17 میلیون و 800 هزار تومان است. این محصول ضد آب و انعطاف‌پذیر بوده و در برابر سایش مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن کفی طبی، پد محافظ پا و قابلیت گردش هوا در آن اشاره کرد. این محصول تولید کشور آلمان است.

راز آسمان پایتخت

کفش کوهنوردی مردانه هانواگ مدل OMEGA GTکاماپرس

بیشتر بخوانید:

3- کفش کوهنوردی مردانه هانواگ مدل ZENTAURI GTX

قیمت این مدل حدودا 17 میلیون تومان است. جنس آن از چرم طبیعی بوده و دارای محفظه‌های هوای عایق است تا سرما از طریق زیره کفش وارد کفش نشود. از ویژگی‌های آن می‌توان به انعطاف‌پذیری، ضد آب بودن و مقاومت آن در برابر سایش اشاره کرد. این محصول تولید کشور آلمان است.

کفش کوهنوردی مردانه هانواگ مدل ZENTAURI GTX- کاماپرس

4- کفش کوهنوردی مردانه سالومون مدل 404630

قیمت این کفش حدودا 13 میلیون و 970 هزار تومان است. جنس آن از چرم طبیعی بوده و جنس زیره آن از ترموپلاستیک است که قابلیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری دارد. کفی محصول آنتی باکتریال بوده و ضدتعریق و طبی است.

کفش کوهنوردی مردانه سالومون مدل 404630 - کاماپرس

5- کفش کوهنوردی مردانه آسولو مدل OM2236 601

قیمت این محصول حدودا 13 میلیون و 200 هزار تومان است. از ویژگی‌های کفش می‌توان به قابلیت گردش هوا، مقاومت در برابر سایش و ضد آب بودن آن اشاره کرد. جنس کفش پلی‌استر بوده و زیره آن قابلیت ارتجاعی دارد.

کفش کوهنوردی مردانه آسولو مدل OM2236 601 - کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز