پرفروش ترین کفش های کوهنوردی موجود در بازار کدامند؟

افرادی که به کوهنوردی علاقه دارند، از اهمیت کفش مناسب برای کوهنوردی آگاه هستند. یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای خرید کفش کوهنوردی مناسب، دوام و مقاومت کفش است. با توجه به مشغله‌های زندگی روزمره امکان خرید حضوری برای افراد وجود ندارد. در این شرایط فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان خرید آنلاین و مقایسه محصولات و بررسی ویژگی‌ها در وقت و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج تا از پرفروش‌ترین کفش‌های کوهنوردی موجود در دیجی کالا می‌پردازد:

 

کفش کوهنوردی مدل jax کد 8552

این کفش از چرم مصنوعی و پارچه تولید شده است و کفی آن قابل تعویض است. از مزیت‌های این مدل ضد آب بودن است که آن را به گزینه مناسبی برای کوهنوردی تبدیل می‌کند. مقاومت این کفش در برابر سایش باعث دوام آن می‌شود و طول عمر آن را را زیاد می‌کند. زیره‌های این کفش از نوع آج‎دار است و راه رفتن در زمین‌های ناهموار کوهستانی و برفی را آسان می‌کند. این کفش هم برای زنان و هم مردان قابل استفاده است.

راز آسمان پایتخت

کفش کوهنوردی مردانه مدل 12 کد 2-4969

این کفش از جنس چرم مصنوعی است و زیره آن از جنس پلی اورتان تولید شده است. زیره‌های آج‌دار این مدل را به گزینه مناسبی برای راه رفتن در زمین‌های ناهموار و برفی تبدیل می‌کند و باعث می‌شود فشار اضافی به پاها و مفاصل وارد نشود. قسمت پنجه این کفش به اندازه‌ای پهن است که انگشتان پا در آن به راحتی حرکت می‌کند. کفی‌های این محصول از نوع قابل تعویض است. این کفش در برابر سایش مقاوم و بادوام است و مدت زمان طولانی می‌توان از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: 

کفش کوهنوردی مردانه کروماکی مدل km633

این کفش از الیاف طبیعی، گیاهی و چرم مصنوعی تولید شده است و زیره آن از جنس پلی اورتان است. کفی این مدل از نوع ساده و قابل تعویض است. زیره‌های آج‌دار این کفش را به انتخاب مناسبی برای کوه‌نوردی و پیاده‌روی در زمین‌های ناهموار تبدیل می‌کند. انعطاف‌پذیری و قابلیت ارتجاعی این محصول باعث کاهش‌ فشارهای وارده بر پا و مفاصل می‌شود. این محصول برای افرادی که پیاده‌روی‌های طولانی دارند نیز مناسب است.

کفش کوهنوردی مردانه هامتو مدل 230871A-3

این کفش از جنس الیاف مصنوعی و اتیلن وینل استات تهیه می‌شود و زیره آن از جنس ترموپلاستیک اورتان است. کفی این کفش از نوع طبی است و قابلیت ارتجاعی و گردش هوا دارد و برای پیاده‌روی‌های طولانی‌ مدت انتخاب مناسبی است. زیره‌های این کفش از نوع آج‌دار است و باعث کاهش فشار وارد به پا می‌شود و در برابر سایش مقاوم است. این محصول برای کوهنوردهای حرفه‌ای گزینه مناسبی است.

کفش کوهنوردی زنانه مانتین پرو مدل 1011-2

این کفش طراحی زیبایی دارد و از جنس پارچه و مواد مصنوعی تولید می‌شود و زیره آن از جنس پلی اورتان است. کفی این محصول از نوع ساده و قابل تعویض است و از بزرگ‌ترین مزیت‌های این مدل قابلیت گردش هوا در کفش است. این کفش نیز یکی از پرفروش‌ترین کفش‌های کوه‌نوردی موجود در بازار است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز