پرفروش ترین کوله پشتی های دخترانه بازار + قیمت

در حال حاضر کوله‌ پشتی‌های مختلفی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند و ممکن است باعث دشوار شدن انتخاب کوله مورد نظر شود. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل فراهم کردن طیف وسیعی از انتخاب و امکان مقایسه کوله‌ پشتی‌های محتلف می‌توانند به افراد در خرید کوله مورد نظر خود کمک کنند. همچنین بهتر است مشخص کنید که هدف شما از خرید کوله پشتی چیست و کدام ویژگی‌ها برای شما اولویت دارند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت پرفروش‌ترین کوله‌ پشتی‌های دخترانه موجود در دیجی کالا می‌پردازد:

کوله پشتی دخترانه مدل  SLS-150029

این کوله دخترانه علاوه بر زیبایی، کم‌وزن و سبک است و انتخاب خوبی برای استفاده روزمره و مدرسه و دانشگاه است. بدنه این محصول از جنس پلی استر مرغوب است و در برابر پاره شده و پوسیدگی مقاوم است. یکی دیکر از مزیت‌های این محصول ضد آب بودن پارچه است و در طول زمان دوام خوبی دارد. این کوله در عین سبک بودن جادار است و فضا داخل آن برای قرار دادن کتاب و وسایل روزمره کفایت می‌کند. این محصول دارای چهار جیب خارجی است که دو جیب در اطراف آن قرار دارد و برای جا دادن آب و نوشیدنی مناسب است. این کوله به قیمت 235 هزار تومان به فروش می‎رسد.

کوله پشتی زنانه مدل LS-150010

این کوله پشتی طراحی زیبا و در عین حال ساده‌ای دارد که برای همه سنین قابل استفاده است. جنس این محصول از پارچه مخمل مازراتی و کاملا قابل شست و شو است. دو جیب در اطراف کوله برای قرار دادن وسایل و بطری آب قرار گرفته است. داخل کوله دارای پارچه آستر مقاوم است و فضای داخلی کوله به اندازه‌ای بزرگ است که ظرفیت کافی برای برای قرار دادن وسایل را ایجاد کند. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این کوله وزن سبک است که آن را برای استفاده در موقعیت‌های روزمره مناسب می‌کند. این کیف با زیپ بسته می‌شود و دارای دو بند و یک دستگیره است. این محصول به قیمت 297 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید: 

کوله پشتی زنانه کد 4466

این کوله پشتی اسپرت یکی دیگر از پرفروش‌ترین کوله‌ پشتی‌ها محسوب می‌شود. این کیف را به راحتی می‌توان با انواع استایل‌ها ست کرد و برای دانشجوها بسیار کاربردی است. جنس این کوله از چرم مصنوعی است و با دکمه آهنربایی بسته می‌شود. ابعاد این محصول 30*14*37 است و نسبت به کوله پشتی‌های اسپرت فضا داخلی بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول به قیمت  175 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کوله پشتی آیمکس کد AX082

این کوله از جنس برزنت تهیه شده است و با زیپ بسته می‌شود. این کوله نسبتا سبک است و 500 گرم وزن دارد و گزینه ایده‌آلی برای استفاده‌های روزمره محسوب می‌شود. این کیف دارای یک محفظه اصلی برای قرار دادن وسایل روزانه، یک جیب زیپی در قسمت داخلی و دو جیب دکمه‌ای در اطراف کوله است. این کوله اسپرت نسبتا جادار است و قسمت رویی آن نیز دارای ابر و استر است که باعث مقاومت این محصول در طی زمان می‌شود. این کوله به قیمت 619 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کوله پشتی زنانه مدل  BR-150009

این کوله زیبا و سبک یکی از انتخاب‌های مناسب برای استفاده روزمره محسوب می‌شود. بدنه این محصول از جنس پارچه پلی استر مرغوب است که باعث مقاومت کوله در طی زمان می‌شود. ابعاد و فضا داخلی این کوله طوری است که کتاب و وسایل روزمره را به خوبی در خود جا می‌دهد و گزینه خوبی برای دانشجویان و دانش‌آموزان محسوب می‌شود. این محصول به قیمت 217 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز