ارزان ترین کفش های کوهنوردی و طبیعت گردی برای افراد مبتدی

افراد علا‌قه‌مند به کوهنوردی می‌دانند که انتخاب یک کفش مناسب تا چه حد مهم و تاثیر‌گذار است. افراد مبتدی برای خرید کفش کوهنوردی ممکن است با چالش مواجه باشند چراکه کیفیت و دوام کفش اهمیت بسیاری دارد.

کاماپرس در ادامه با جست‌و‌جو در سایت دیجی‌کالا به معرفی 5 مدل از بهترین کفش‌های کوهنوردی مردانه برای افراد مبتدی می‌پردازد:

1- کفش کوهنوردی مردانه استحکام مدل کوهستان کد 8480

جنس این محصول از چرم مصنوعی است. این مدل را کشور ایران تولید می‌کند و دارای قابلیت گردش هوا و کاهش فشار‌های وارده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر سایش اشاره کرد. قیمت آن حدودا 235 هزار تومان است.

کفش کوهنوردی-کاماپرس2- کفش کوهنوردی مردانه مدل plus.me

جنس این مدل از چرم مصنوعی و جنس زیره آن پلی‌اورتان است. این محصول زیره آج‌دار و کفی ساده دارد. این کفش انعطاف‌پذیر و مقاوم در برابر سایش است. از ویژگی‌هان آن می‌توان به کاهش فشار‌های وارده اشاره کرد. قیمت آن حدودا 245 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

کفش کوهنوردی-کاماپرس

3- کفش کوهنوردی مردانه نسیم مدل ارسطو کد GRAY 08

این محصول تولید کشور ایران است. از ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر فرسایش و کاهش فشار‌های وارده اشاره کرد. این مدل ضد آب و دارای پد محافظت از پا است. این کفش کفی طبی قابل تعویض و زیره آج‌دار دارد. قیمت آن حدودا 269 هزار تومان است.

کفش کوهنوردی مردانه-کاماپرس4- کفش کوهنوردی سارزی مدل Z.S-s.a.g.h

جنس این مدل اشبالت و جنس زیره آن پلی‌اورتان است. این محصول انعطاف‌پذیر و توانایی مقاومت در برابر فرسایش دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن زیره آج‌دار انعطاف‌پدیر اشاره کرد. قیمت آن حدودا  269 هزار تومان است.

5- کفش کوهنوردی مردانه نسیم مدل اتریش فوم کد NSM2023

جنس این مدل از پلی‌اورتان و چرم مصنوعی است. محصول کفی با قابلیت ارتجاعی دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت گردش هوا و مقاومت در برابر سایش اشاره کرد. قیمت آن حدودا 274 هزار تومان است.

 

انتهای پیام

 

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز