پرفروش ترین کاپشن های مردانه در دیجی کالا

کاپشن-کاماپرس
لست سکند

سابقه استفاده از کاپشن به دوران بسیار دور اسکیموها برمی‌گردد. آن‌ها این لباس را از پوست فک دریایی درست می‌کردند. این لباس به مرور و در طول سال‌ها در مکان‌های دیگر جهان به شکل‌های مختلفی گسترش یافت. کاپشن‌ها همگی ضد آب هستند و با چند لایه از پارچه یا پشم عایق‌بندی شده‌اند. امروزه کاپشن‌ها برای سنین و سلیقه‌های مختلفی تولید می‌شوند. کاپشن مردانه نوعی از کاپشن است که با طرح، رنگ و اندازه خاصی که دارد برای مردان در نظر گرفته می‌شود.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین کاپشن‌های مردانه در دیجی کالا را معرفی می‌کند.

کاپشن مردانه مدل SH-339

این کاپشن در سه سایز L، XL و XXL با قیمت 820 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. جنس این محصول پلی استر است و طرح ساده‌ای دارد. این محصول با یقه ایستاده و سر آستین‌های کشبافت می‌تواند کل پهلو و شکم را پوشش دهد و دارای زیپی محکم است. کلاه مناسبی در این کاپشن تعبیه شده که برای گرم نگه داشتن سر مناسب است. این لباس را می‌توان با انواع لباس‌های زمستانی و شلوارها به سادگی ست کرد و از این جهت برای کسانی که کاپشن‌های زیادی ندارند انتخاب با صرفه‌ای است.

کاپشن مردانه-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاپشن ستاک Da-Km-Az-3D-Sa 3003 به رنگ سبز

قیمت این محصول 2 میلیون و 100 هزار تومان است. این کاپشن با یقه ایستاده و قد میدی برای استفاده روزانه و اسپرت یا مهمانی مناسب است و لباسی جذب به حساب می‌آید. این لباس طرح دار با دو جیب و زیپی مقاوم از نفوذ رطوبت به بدن جلوگیری می‌کند و پارچه داخلی آن از جنس خز و ببعی است. می‌توانید در روزهای سرد زمستان از این محصول استفاده کنید.

کاپشن مردانه-کاماپرس

کاپشن مردانه مدل S007

این محصول با قیمت 688 هزار تومان به فروش می‌رسد و طرحی ساده دارد. جنس آن پلی استر است و می‌توان از آن برای محل کار و زندگی روزمره استفاده کرد. این محصول با یقه‌ای ایستاده و الیاف پشم شیشه می‌تواند از نفوذ سرما تا حد ممکن جلوگیری کند. این کاپشن دارای دو جیب خارجی زیپ دار و یک جیب داخلی است و کلاه آن را می‌توانید جدا کنید.

کاپشن مردانه-کاماپرس

کاپشن مردانه پاییزی 1991 اس دبلیو مدل GK1924 B

این کاپشن که از مدیوم تا سه ایکس لارج در تمام سایزها موجود است با قیمت 897 هزار تومان به فروش می‌رسد و قد کوتاهی دارد. جنس این محصول پلی استر است و می‌توانید از آن در میهمانی‌ها یا محل کار استفاده کنید. این کاپشن با یقه ایستاده بدون کلاه است و به همین جهت برای مردانی که لباس مجلسی‌تری می‌خواهند مناسب است.

کاپشن مردانه-کاماپرس

کاپشن بهمن Da-2023 با رنگ مشکی

این کاپشن با قیمت 2 میلیون و 320 هزار تومان فروخته می‌شود و سایز آن از XL تا 4XL موجود است. این کاپشن جنسی پلی استری دارد و می‌توان آن را در تمام مکان‌ها استفاده کرد. این لباس با طرحی ساه و یقه‌ای ایستاده علاوه بر جیب‌های عادی دارای یک جیب داخل لباس و یک جیب زیپ دار در قسمت بالای کاپشن نیز هست.

2023 کاپشن مردانه-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین کاپشن های مردانه در دیجی کالا

  1. مشتری گفته:

    باسلام
    تو بلک فرایدی خرید ساعت هوشمند کردم بلوتوث مشکل داشت برگشت زدم قبول نکردن دوباره فرستادن واین دفعه کاملا خاموش بود حالا درگیر یه پروسه تاسف بار پی‌گیری شدم که نه به پولم رسیدم نه ساعت بماند که پسرم خردسال که باکلی شوق ذوق ساعت خریده بود چه حالی شد
    واین نکته در نظر بگیرید که اجناسی که تخفیف ویژه دارند احتمال معیوب و خراب بودن آنها خیلی بالا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز