قیمت جدیدترین ماشین اصلاح مردانه در بازار چند؟

جدیدترین-ماشین-اصلاح-مردانه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک ماشین‌اصلاح حرفه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که کم‌تر برای یک اصلاح ساده سر و صورت مجبور به رفتن به آرایشگاه شوید و این در تمیزتر و مرتب‌تر نشان دادن شما تاثیر زیادی دارد. یک ماشین اصلاح خوب باید باطری قوی و پرقدرت همراه با بازدهی بالایی داشته باشد. علاوه بر این کارایی و کیفیت ماشین اصلاح مردانه و قیمت مناسب این محصول می‌تواند آن را در دسته‌ ماشین‌اصلاح‌های محبوب مردانه قرار دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا جدیدترین ماشین‌اصلاح‌های مردانه را معرفی می‌کند:

1ـ ماشین اصلاح موی سروصورت آیدین ولت مدلAkku

قیمت این محصول 2 میلیون و 650 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. منبع انرژی این دستگاه برق و باطری است و دو شانه کوچک دارد. جنس تیغه این ماشین‌اصلاح استیل و ضد زنگ است. مدت زمان کارکرد این محصول در صورت شارژ کامل تا 70 دقیقه است و 90 دقیقه برای شارژ کامل زمان می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به همراه داشتن برس تمیز‌کننده، شانه اصلاح در دوشماره، شارژر و دفترچه راهنما اشاره کرد.

ماشین-اصلاح-آیدین-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2ـ ماشین اصلاح سروصورت فیلیپس مدلMG7715

قیمت این ماشین اصلاح 3 میلیون و 800 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. این دستگاه شارژی است و 60 دقیقه برای شارژ کامل زمان می‌برد و پس از آن 120 دقیقه کارکرد دارد. این محصول دارای سری‌های اصلاح بدن، موزن گوش و بینی و سری تریمر جزئیات و کناره‌ها و 2 عدد شانه مخصوص اصلاح بدن است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باطری قدرتمند با طول عمر بالا و شانه‌های سایز 1 و 2 برای ته‌ریش گذاشتن اشاره کرد. این ماشین اصلاح صفر زن ندارد و مناسب ته‌ریش گذاشتن است.

ماشین-اصلاح-فیلیپس-کاماپرس

3ـ ماشین‌اصلاح موی سروصورت کیمی مجموعه دو عددی مدلKM-2131

قیمت این محصول 3 میلیون و 500 هزار تومان است. این ماشین‌اصلاح شامل دستگاه شیور و ماشین‌اصلاح تریمر برای اصلاح صفرزنی و کوتاهی مو سر، صورت و بدن است. این دو دستگاه هم با شارژ کار می‌کنند هم با برق. تجهیزات همراه این محصول شارژر، روغن، برس تمیزکننده و محافظ است. این دستگاه برای شارژ کامل 150 دقیقه زمان می‌برد و پس از آن 120 دقیقه به راحتی کار می‌کند.

ماشین-اصلاح-کیمی-کاماپرس

4ـ ماشین اصلاح موی سروصورت جیمی مدل6723

قیمت این محصول 1 میلیون و 100 هزار تومان است. جنس تیغه این دستگاه استیل ضدزنگ است و با 5 ساعت شارژ 240 دقیقه کارکرد دارد. این دستگاه دارای نمایشگر دیجیتال است و برای تعویض روغن در صورت نیاز هشدار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این ماشین‌اصلاح می‌توان به سری قابل شستشو آن و به همراه داشتن برس تمیزکننده اشاره کرد.

ماشین-اصلاح-جیمی-کاماپرس

5ـ ماشین اصلاح موی سروصورت جی پلاسGTR56029

قیمت این محصول 2 میلیون و 855 هزار تومان است. منبع انرژی این دستگاه برق بوده و با 180 دقیقه شارژ کارایی 240 دقیقه‌ای دارد. جنس تیغه این ماشین‌اصلاح استیل ضدزنگ است و تکنولوژی اصلاح آن برش مستقیم است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برس تمیز کننده همراه این دستگاه و به 4 سایز شانه آن اشاره کرد که اصلاح مو را به صورت دلخواه برای شما آسان می‌کند.

ماشین-اصلاح-جی-پلاس-کاماپرس

انتهای پیام.

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز